Udgivelse på Santorini her i januar?

Informationer om spil og udvidelser der er på vej m.m.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Udgivelse på Santorini her i januar?

Post by Dummiz »

Hej alle sammen.

Jeg er stadigvæk ny i denne fantastiske verden :) jeg vil høre om der er et sted hvor i kan se de præcise udgivelser på de forskellige spil? Jeg vil rigtig gerne have fat i Santorini og kan se de står til udgivelse her i Januar men så er det jo snart på falderebet :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Udgivelse på Santorini her i januar?

Post by Stony »

Hvis jeg husker ret, så blev det kickstartet. Jeg mener at have læst, at det skulle lande hos backerne i december, og så sender de nok straks derefter spil til distributører osv... Så jeg vil halvt om halvt forvente at se det dukke op i (online) butikkerne.

En hurtig søgning på brætspilpriser, viser at der endnu ikke er nogen der har spillet på lager, men man kan forudbestille, og der er forventet levering i februar.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Udgivelse på Santorini her i januar?

Post by Gunness »

Hej Dummiz,
Der er sikkert en liste med udgivelsesdatoer et sted, men datoerne bliver alligevel flyttet hele tiden. Så som Stony skriver er sådan noget som braetspilspriser.dk nok dit bedste bud.

Mange her i EU (inkl mig selv) har allerede modtaget vores Kickstarter-udgave, så retail'en burde være lige oppe over. Men vær obs på at nogle forhandlere er bedre til at ajourføre udgivelsesdato end andre :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Udgivelse på Santorini her i januar?

Post by Taibi »

Alternativt så har BGG en liste de kalder GoneCardboard med info om pre-order, udgivet osv. Men jeg tænker, at her er samme udfordring ift. hvor hurtigt den opdateres. Den kan findes her:

https://boardgamegeek.com/gonecardboard

Du har selv mulighed for at justere søgningen øverst.
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Post Reply