Eagle Games

Her er der mulighed for at diskutere alt omkring designere og forlag.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Eagle Games

Post by Frouvne »

For omkring et halvt år siden hed det sig pludselig at Eagle Games var gået i betalingsstandsning. Strømmen af spil fra dem har siden fortsat, så det er åbenbart et overstået kapitel. Men er der nogen, der kender historien bag? Det undrede mig at høre, da det var i en periode, hvor der virkelig var rift om en del af deres nyere titler (Railroad Tycoon, Conquest of the Empire...) ... men måske var denne store interesse en del af forklaringen?!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Det har jeg faktisk helt misset. Har du nogle links til f.eks. BGG diskussioner eller noget?
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Det har jeg faktisk helt misset. Har du nogle links til f.eks. BGG diskussioner eller noget?
Nej, grunden til min undren kommer netop af, at vi fra distributør-side i en periode fik den besked, at de p.t. ikke kunne skaffe nogle af Eagle Games' titler... og så pludselig dukkede de igen op i en lind strøm. Dette skete uden at jeg nogensinde fik - eller for den sags skyld udbad mig - en forklaring herpå... men det var heller ikke noget, jeg hørte om i andre sammenhænge. Så min (offentlige) undren skyldes netop denne tavshed omkring det... og måske er det aldrig sket. Sidstnævnte skal ikke forstå som udtryk for en konspirationsteori men snarere at nogen måske har misforstået noget... der kan jo være mange gode grunde til at man i en periode ikke kan skaffe et spil.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Post Reply