træ-kvadrater

Her findes og udveksles links og opskrifter på spil, man selv kan lave.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: træ-kvadrater

Post by Mik »

Brichs wrote:Altså, jeg skal ikke kunne sige om det er ekstremt små. Har lavet farvede paplader (14 styk gule) og de er ikke urelistisk små. Og det er havd spilskaberen selæv anbefaler:
All that's needed to play are 4 6-sided dice, 56 4-6mm cubes (14 each of 4 colours) and a print out of the game pdf.
Jeg synes nu stadig at det virker ret småt - selv for en lade af pap (!)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: træ-kvadrater

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:
Frouvne wrote:Allan
- der slapper af og holder længere weekend!!!!
Visse-vasse, du vil bare være sikker på at være hjemme når TNT-bilen kommer! :D
Skal man tale lige ud af posen - og det kan jeg vel godt her - så skrev jeg en seddel til de flinke TNT-folk om at de bare kunne lægge pakken foran hoveddøren. Det vil jeg nu ikke skrive på BGG for de vil jo nok se mig som værende lidt af en ansvarlig barbar for en sådan handling.

I øvrigt lykkedes missionen: Pakken er afleveret. Hvad skal jeg så lave resten af min ferie?!?!? :wink:
frouvne, administrator

Image
Post Reply