Danske forhandlere af materialer

Her findes og udveksles links og opskrifter på spil, man selv kan lave.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Danske forhandlere af materialer

Post by Gunness »

Jeg er i gang med div gør-det-selv spil og har brug materiale til brikker, spilleplader etc.
Panduro Hobby og Bog & Idé (der hverken har bøger eller idéer) kan ikke tilbyde noget bedre end 300g-karton, og det er for tyndt.
Er der en god onlineforhandler herhjemme, hvis man nu ikke har lyst til at bløde porto til Spielmaterial.de?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Danske forhandlere af materialer

Post by Mik »

www.creas.com
www.tuteinogkoch.dk

Det er ikke egentlige onlinebutikker, men butikker i København som har websider.

Creas ligger i St. Kongensgade i København, og den bruger jeg ofte.
Tutein og Koch har jeg ikke brugt i nogle år, men er også ganske god. Den ligger i farvergade.

Og så er der også en butik på Nikolai Plads (lige foran kirken). Har glemt hvad den hedder.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 523 times

Re: Danske forhandlere af materialer

Post by Gunness »

Tak for inputtet, Mik.

Jeg har flere steder set skiltekarton omtalt. Kan det bruges til brikker o.l.?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Danske forhandlere af materialer

Post by Mik »

De har ikke kun klassisk karton, som iøvrigt er udmærket til brikker.
De har alle mulige former for skiltemateriale:

de kan have en kerne af skum
være lavet af plast
have forskellig hårdhedsgrad
osv.
Image
Post Reply