Regler til Junta

Her gives gode råd til hvordan man bedst lærer andre et spil at kende, hvor man kan få informationer, der kan sætte én selv i stand til at lære et spil m.m.
Post Reply
User avatar
shh
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Sun Dec 13, 2009 11:56 am
Location: Odder - Østjylland - Danmark

Regler til Junta

Post by shh »

Hej

Ville høre om der var nogen der vidste hvor jeg kan finde engelske eller danske regler til spillet Junta?

Har forsøgt igennem BGG og udgivers hjemmeside uden held.

En kammerat har købt spillet og jeg ville sætte mig ind det før vi skal prøve det første gang!

På forhånd tak for hjælpen ;)

Shh
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9161
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Regler til Junta

Post by Stony »

På Wikipedia gives der en ret grundig gennemgang, men om det kan erstatte reglerne ved jeg ikke.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Junta_(game)
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Regler til Junta

Post by Mik »

Når det drejer om cosims er grognard.com stadig et af de bedste sites at søge på...
Image
User avatar
shh
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Sun Dec 13, 2009 11:56 am
Location: Odder - Østjylland - Danmark

Re: Regler til Junta

Post by shh »

Har læst det på wikipedia, men ville gerne læse de "rigtige" regler.

Min kammerat da har købt det har kun spillet det få gange, så tænkte hvis jeg kunne nå at sætte mig ind i reglerne, kunne jeg være backup når der skulles forklares regler til andre.
Og så er brætspils regler jo ikke det værste læsning ;D

Shh
Post Reply