V : Too Many Bones

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

V : Too Many Bones

Post by Dummiz »

Ligger lige en lille føler ud da jeg ikke rigtig ved om jeg vil beholde mit too Many bones så jeg vil lige høre hvad folk tror det er værd. Det er spillet en enkelt gang og det er 2nd reprint udgaven der medfølger adventure map og dicetray med. Alt er som sprit nyt da det jo kun er prøvet en gang.

Hvad kan sådan noget koste.?
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: V : Too Many Bones

Post by Jonezy »

De har en KS i gang for deres stand-alone udvidelse og der koster det 90$ extra at få grundspil uden map og dicetray, så det er vel omkring 600,-. Men du vil sikkert gerne have noget mere for det. :)

Super interessant spil ellers, så du skal da bare beholde det. Jeg overvejer en all-in på den nye KS, men synes det bliver lidt for mange penge for et spil, som jeg tror bliver rigtig svært at få på bordet.
Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: V : Too Many Bones

Post by Michael_Olsen »

Ja, jeg har det også sådan at det ser rigtig spændende ud, men det er bare alt, alt for dyrt. Du kunne eventuelt overveje en auktion? En mulighed kunne være at gøre det på "Nørdbrætspil" gruppen på Facebook (undskyld Frouvne!) hvor der måske er flere der ser det.
Image
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Re: V : Too Many Bones

Post by Dummiz »

Tak for svarene :) ja det er nemlig mange penge for et enkelt spil :)
Post Reply