Blandet landhandel til salg bl.a. gamle Wargames

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Blandet landhandel til salg bl.a. gamle Wargames

Post by Danny »

1776 2.ed. – brugt og i fin stand 75 kr.

A House Divided - brugt og i fin stand 175 kr. solgt
Carcassonne (tysk) - nyt og i folie 100 kr.

Cosmic Encounter – tysk udgave, som nyt intet er trykket ud 125 kr.

Dreadnought (1975) – uspillet, ca. 10% af brikkerne er trykket ud 75 kr

El Grande - tysk udgave, som nyt 125 kr.

El Grande - dansk, brugt få gange 125 kr.

Frigate (1974) – brikkerne er ikke trykket ud 100 kr.

Geronimo - nyt og i folie 175 kr.

Kaija Moon – nyt og i folie 75 kr.

Patrol (1974) – brugt og i fin stand 75 kr.

Rogue Trooper – brugt og i fin stand 160 kr.

Siena – nyt og i folie 100 kr.

Station Manager – tysk, brugt og i fin stand 35 kr.

Superstar Baseball (1978) – brugt og i fin stand 100 kr.

Title Bout – som nyt, intet er trykket ud 175 kr.

Revolution: The Dutch Revolt 158-1648 - nyt og i folie 350 kr.

_________________
Danny Rasmussen
Last edited by Danny on Sun Feb 24, 2008 8:07 pm, edited 14 times in total.
Danny Rasmussen
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Post by ozimek »

Air Assault on Crete – brugt og i acceptabel stand 50 kr
Jeg snupper dette spil, hvis det stadig ikke er solgt. Det virker umiddelbart som et godt sted at starte med hex-baserede war games.

Sender du en besked eller mail (helst) med kontooplysninger osv?

Mvh. Jan
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Så er der kommet et par spil mere på listen:

Barbarian Kings og Evo
Danny Rasmussen
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Jeg kunne godt være interesseret i Evo. Hvad skal det koste?
Image
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Det skal koste 150 kr. - måske skal jeg gøre opmærksom på, at tilføjelser rent faktisk føjes til listen øverst :wink: Derudover bedes man også have forståelse for, at jeg ikke sender noget afsted i år pga. julefrokost, tømmermænd, julen, 2 dage med spil og kun spil, og nytår.
Danny Rasmussen
Espectro
Posts: 6
Joined: Sun Dec 23, 2007 8:27 pm

Post by Espectro »

Hvad siger du til 250,- for Phonecia og Siena?

Mvh. Michael
"Man without religion, is like a fish without a bicycle."
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Espectro wrote:Hvad siger du til 250,- for Phonecia og Siena?

Mvh. Michael
Her har jeg så lige slettet et mindre pænt svar!

Jeg siger pænt nej tak. Mine priser er faste.

mvh
Danny
Last edited by Danny on Wed Dec 26, 2007 3:19 pm, edited 1 time in total.
Danny Rasmussen
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Danny wrote:
Espectro wrote:Hvad siger du til 250,- for Phonecia og Siena?

Mvh. Michael
NEJ!

Hmmmm.... det lyder næsten, som om du er blevet spurgt om noget uanstændigt, så voldsomt, som du svarer nej, Danny :wink:
Omend det er 25,- der spørges til i "mængderabat" ... :wink:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg vil driste mig til at smide et par personlige ytringer.

Jeg er lidt i samme båd som Danny. Eller den båd jeg tror Danny er i. Jeg er en smule træt af krejler-danskerne. Der skal altid pruttes om prisen. Der er jeg så af den indstilling, at så er genstanden bare ikke til salg. Ikke før jeg selv sætter prisen ned. Det er muligt at det er det varen er værd, og at jeg ikke kan få mere for den, men hvis jeg går ned i pris, har jeg heller ikke længere mulighed for at sælge den til det jeg selv mente jeg kunne få for den. Og så er der også dem der prutter om prisen ud af rent princip. Uanset om prisen er i orden eller ej. Derfor har jeg taget det princip, at mine priser ikke er til forhandling. Hvis du kun vil give xxx kroner for varen, så må du vente til jeg sætter den derned. Hvis den altså overhovedet når at komme derned.

I ovennævnte tilfælde er det kun 25 kroner det drejer sig om. Det er vist ud af rent princip, at prisen skal forhandles, når vi bevæger os i den størrelsesorden. Jeg ville også have takket nej. (Måske knapt så hårdt.)

(redigeret et par omgange for at rette et par "sål-fejl" og tilføjede den sidste linie)
Last edited by Stony on Wed Dec 26, 2007 1:24 am, edited 2 times in total.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Stony wrote:Jeg vil driste mig til at smide et personlige ytringer.

Jeg er lidt i samme båd som Danny. Eller den båd jeg tror Danny er i. Jeg er en smule træt af krejler-danskerne. Der skal altid pruttes om prisen. Der er jeg så af den indstilling, at så er genstanden bare ikke til salg. Ikke før jeg selv sætter prisen ned. Det er muligt at det er det varen er værd, og at jeg ikke kan få mere for den, men hvis jeg går ned i pris, har jeg heller ikke længere mulighed for at sælge den til det jeg selv mente jeg kunne få for den. Og så er der også dem der prutter om prisen ud af rent princip. Uanset om prisen er i orden eller ej. Derfor har jeg taget det princip, at mine priser ikke er til forhandling. Hvis du kun vil give xxx kroner for varen, så må du vente til jeg sætter den derned. Hvis den altså overhovedet når at komme derned.
Ja, ja, det var såmænd bare kapitalerne jeg lige filosoferede over ... det kom sikkert til at lyde som åmænd egen kritik, selvom det egentlig ikke var meningen .... Jeg er såmænd egentlig enig, når man har sat en pris, så ved man, hvad man gerne vil have ... og vil være tilfreds med .... så det er såmænd ikke, fordi jeg ikke forstår det ....
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jeg vil driste mig til at smide et personlige ytringer.

Jeg er lidt i samme båd som Danny. Eller den båd jeg tror Danny er i. Jeg er en smule træt af krejler-danskerne. Der skal altid pruttes om prisen. Der er jeg så af den indstilling, at så er genstanden bare ikke til salg. Ikke før jeg selv sætter prisen ned. Det er muligt at det er det varen er værd, og at jeg ikke kan få mere for den, men hvis jeg går ned i pris, har jeg heller ikke længere mulighed for at sælge den til det jeg selv mente jeg kunne få for den. Og så er der også dem der prutter om prisen ud af rent princip. Uanset om prisen er i orden eller ej. Derfor har jeg taget det princip, at mine priser ikke er til forhandling. Hvis du kun vil give xxx kroner for varen, så må du vente til jeg sætter den derned. Hvis den altså overhovedet når at komme derned.

I ovennævnte tilfælde er det kun 25 kroner det drejer sig om. Det er vist ud af rent princip, at prisen skal forhandles, når vi bevæger os i den størrelsesorden. Jeg ville også have takket nej. (Måske knapt så hårdt.)

Ja, jeg ville nok også have svaret noget i samme retning. To helt nye spil til en samlet pris på 275,- er der vist ikke nogen kommercielle udbydere, der kan stikke. Prisen lyder overordentlig rimelig og jeg ville givetvis af princip også have afslået et andet bud. Andre har så andre principper, der driver dem til andre handlinger... det skal jeg ikke gøre mig til dommer over. :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Frouvne wrote:det skal jeg ikke gøre mig til dommer over. :)
Det vil jeg skam heller ikke. Folk skal gøre hvad de selv mener er rigtigst. Det gør jeg. Hvis jeg så er den eneste i verden med mit synspunkt, må jeg bare lære at leve med at jeg er mærkelig. :)

Jeg ville bare lige give Danny lidt moralsk support. Og nu skal jeg nok tie stille, og ikke hi-jacke Dannys salgs-tråd.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Post by Frouvne »

Stony wrote:
Frouvne wrote:det skal jeg ikke gøre mig til dommer over. :)
Det vil jeg skam heller ikke. Folk skal gøre hvad de selv mener er rigtigst. Det gør jeg. Hvis jeg så er den eneste i verden med mit synspunkt, må jeg bare lære at leve med at jeg er mærkelig. :)

Jeg ville bare lige give Danny lidt moralsk support. Og nu skal jeg nok tie stille, og ikke hi-jacke Dannys salgs-tråd.

Som sagt ville jeg formentlig handle præcis som Danny, så mit ærinde er på ingen måde at moralisere! Om man så altid skal have lov til at gøre, hvad man selv syntes er rigtigt, er vist en større filosofisk diskussion værd, jeg ikke skal forsøge at starte her! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Post by Jens_Hoppe »

Ro på den, drenge. Michael har vel lov til at spørge ind til om prisen er til forhandling, uden at nogen behøver reagere ramt på deres principper af den grund...? :? :roll:
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg skrev nu også, at folk skal gøre hvad de selv mener er rigtigst...? Men du har da ret. Det er ikke den rareste tone at få slynget i hovedet, når man er ny i forummet. Jeg håber at Michael kan holde til de verbale skrammer.
Post Reply