Bytte div spil

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
McFly
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Tue Apr 15, 2008 6:08 pm

Bytte div spil

Post by McFly »

Hej,

Jeg har følgende spil, som desværre ikke ser så meget spilletid i min lille gruppe, så jeg kunne godt tænke mig at prøve nogle nye. Alle spil er i meget pæn stand...

Tigris og Euphrates (Dansk version)
Ticket to Ride
San Juan (Tysk Version, med autograf :))
Genial
CIA vs KGB
Elfenland


Jeg er rimelig åben for at prøve nye spil, så skriv frisk med forslag til konkrete byttehandler. Ikke interesseret i Wargames. Gør ikke noget at spillene er på tysk, men foretrækker engelske. Jeg bor i Roskilde, men er i København dagligt (Amager), og kører gerne en tur på Sjælland for at bytte. Jeg gider ikke rode med at sende med posten...

Nogle ønsker kunne være: Ra, El Grande, Die Macher og et togspil (Ikke ticket to ride)

Update 26/6. Der er ikke mange spil tilbage, men tråden er i princippet stadig åben. Tak for byttehandler og salg til relevante personer :)

/Brian
Last edited by McFly on Thu Jun 26, 2008 11:35 am, edited 2 times in total.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2963
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1 time

Re: Bytte div spil

Post by Kanzler »

Jeg har selv nogle spil, jeg ikke spiller. Er der evt. nogle der fanger din interesse?

Lord of the Rings
http://www.boardgamegeek.com/game/823

Familienbande

Europa 1945-2030
http://www.boardgamegeek.com/game/295

Hellas ( Tysk)

Pyramiden des Jaguar ( Tysk )

Carcassonne: Hunters and Gatherers

Af dine spil er jeg mest interesseret i Roborally og måske i CIA vs KGB og Powergrid.

Ps. Hvis der skulle være nogen interesse kan vi sagtens bytte i forholdet 2:1 spil eller lignende...
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Re: Bytte div spil

Post by Jesper »

Jeg kunne være interesseret i Powergrid eller Princes of Florence eller Roborally.

Ligger pt inde med El Grande, Carolus Magnus og Targui, som vi ikke rigtigt får spillet.
McFly wrote:Hej,

Jeg har følgende spil, som desværre ikke ser så meget spilletid i min lille gruppe, så jeg kunne godt tænke mig at prøve nogle nye. Alle spil er i meget pæn stand...

Tigris og Euphrates (Dansk version)
Powergrid
Ticket to Ride
Princes of Florence
Lost Cities
San Juan (Tysk Version, med autograf :))
Genial
CIA vs KGB
Roborally

Jeg er rimelig åben for at prøve nye spil, så skriv frisk med forslag til konkrete byttehandler. Ikke interesseret i Wargames. Gør ikke noget at spillene er på tysk, men foretrækker engelske. Jeg bor i Roskilde, men er i København dagligt (Amager), og kører gerne en tur på Sjælland for at bytte. Jeg gider ikke rode med at sende med posten...

Nogle ønsker kunne være: Ra, El Grande, Die Macher og et togspil (Ikke ticket to ride)

/Brian
Jesper Rugård Jensen
McFly
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Tue Apr 15, 2008 6:08 pm

Re: Bytte div spil

Post by McFly »

Så er Power Grid og Princes of Florence lovet væk.

Til gengæld er Elfenland og Wyatt Earp føjet til byttelisten.

/Brian
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Bytte div spil

Post by netsapiens »

Det er en rigtig god ide at editere den oprindelige post, så den altid viser nuværende status. Når tråden her engang fylder to sider, så er det bittert at skulle rode hele tråden igennem, og nærlæse samtlige posts for at finde ud af hvad der er røget.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
McFly
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 20
Joined: Tue Apr 15, 2008 6:08 pm

Re: Bytte div spil

Post by McFly »

Yes Sir. Affirmative. Moving out.

...oprindeligt indlæg nu redigeret.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Bytte div spil

Post by larkin »

Hej Brian

Kunne du være interesseret i at bytte dit Roborally til et helt nyt Caylus????

Jeg har sendt dig en PB

Venlig hilsen Kåre
Post Reply