Math trade

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Math trade

Post by Parabellum »

Hej Martin,

Statistik siden viser ikke noget om de ting førend lørdag næste uge, da det først er til den tid der skal indsendes want-lists. Indtil da mener jeg at den viser statistik fra brugernes BGG want-lists, altså hvor mange users der har spil på en want/wish list på BGG.

Hvis du skal se de spil du har tilføjet, skal du trykke på det gule ikon "step 4" ude på hovedsiden under math traden, samme sted som statistik knappen sidder. Det er samme knap der skal bruges på onsdag til at gå dine wants igennem inden endelig indsendelse :-)

Mvh,
Claus
Senest spillet:
Image
BGG-profil
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Math trade

Post by Frouvne »

Så har jeg også smidt et par ting op. Jeg syntes faktisk, at det fungerede uden de store problemer. Det kan så være, at jeg støder på dem, når vi skal tage det næste skridt... :?
frouvne, administrator

Image
Haekle
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 57
Joined: Thu Oct 31, 2013 9:47 pm
Favoritspil: Agricola, Terra Mystica, Resistance Avalon, Dominion.

Re: Math trade

Post by Haekle »

Jeg har også smidt 5 spil på. Det er en rigtig fin vejledning, du har lavet tidligere i denne tråd Claus!
Last edited by Haekle on Mon Jan 11, 2016 5:51 pm, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Math trade

Post by Frouvne »

Haekle wrote:Jeg har også smidt 4 spil på. Det er en rigtig fin vejledning, du har lavet tidligere i denne tråd Claus!

Jeps, jeg tror også, at det er takket være de forklaringer, der er kommet, at det fremstod rimelig simpelt. Ellers tror jeg, det havde været meget forvirrende.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Math trade

Post by Parabellum »

Takker og god fornøjelse til jer begge to :-)
Senest spillet:
Image
BGG-profil
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Math trade

Post by Larsine »

Jeg tror jeg har fattet det nu, og jeg har da formået at lægge 50 spil ind. Jeg har flere spil som jeg gerne vil bytte væk, men desværre er nogen af dem slet ikke oprettet i BGG, og det cirkus orker jeg desværre ikke.
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Math trade

Post by Parabellum »

Perfekt, tak for deltagelsen, lad os håbe på nogle gode trades for os alle.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Math trade

Post by BACON! »

Hvordan resubmitter jeg min want liste? Jeg har lavet et par ændringer, så siden siger "Warning: You have made changes/edits to your want lists after your last submission. You need to resubmit if you want your most recent changes to be used.", men jeg kan overhovedet ikke finde stedet at klikke for at resubmitte.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Math trade

Post by Parabellum »

Hej!

OLWLG crashede i går og det lader til at der er problemer med at submitte want-lists fra morgenen af, nogle af os har nået at indsende (du er en af dem), det ser dog ikke ud til at de er gemt, og for at være sikker har jeg lukket for submission af lists ind til jeg modtager besked om at det er okay, hvorefter jeg genåbner og sender mail rundt.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Math trade

Post by BACON! »

Okay, det forklarer jo alt. Tak for det :)
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Math trade

Post by Parabellum »

Så virker det igen, tak for tålmodighden.

Math trade listen er nu låst for flere tilføjelser.

Det er nu tid til at gennemgå dine wants og/eller tilføje dem hvis du ikke allerede har gjort det løbende.

Ved at trykke på knappen (gul knap med et 4 tal) "step 4" under math traden, kommer du til et interface hvorfra du kan vedligeholde dine wants (alle de flueben du har sat i løbet af ugen).

Du kan tilføje eller fjerne som du lyster. Når du er færdig skal du confirme på knappen nederst og derefter submitte din want-liste. Du modtager herefter en geek mail med bekræftelse.

Du kan helt frem til lørdag kl 20 fortsætte med at ændre og submitte ligeså meget du vil, intet er låst fast.

Skulle der være nogle spil, som du har tilføjet som en want, men som du har fortrudt, skal du blot submitte en tom want-list for det spil (altså sikre dig, at der ikke er flueben ud for nogle af dine spil kontra det)

Ligeledes skulle der være nogle af dine egne spil du har fortrudt du har med, eller har solgt mv., så slet dem ikke men nøjes blot med at sikre dig at du ikke har sat flueben ud for spillet.


Her nogle standard tips om at submitte en god want-list (på engelsk):

Assume that each of your own items will trade for your least favourite item on its respective want list. If that would still make you happy, then your want lists are fine. If not, delete your least favourite items from your want lists and start over with this tip

If you are not able to deliver an item as advertised in the item description, you have to withdraw that item from the trade (i.e. submit an empty want list for it).

Use duplicate protection if you don't want to end up with multiple copies of the same game (assuming that you have added wants for 2 or more copies of the same game from different users).

Remember that you not only need to save ("Confirm") your lists in OLWLG but also submit them ("Submit Your Lists Here!" -> "Submit My Wants"). You will get a confirmation GeekMail from OLWLG. The same is true if you already submitted your lists but made changes afterwards: You will have to submit your new set of lists and you will get a new confirmation GeekMail.

Spørgsmål? Bare kontakt mig eller skriv i discussion thread :-)
Senest spillet:
Image
BGG-profil
BACON!
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 375
Joined: Sun May 30, 2010 5:33 pm
Location: Odense
Contact:

Re: Math trade

Post by BACON! »

Det var sjovt nok, og et smart system når jeg lige fik mig sat mig ind i det :)
Tak for du gad køre det.
I virkeligheden hedder jeg Janeck.
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Math trade

Post by Parabellum »

Glad for at du deltog :-) håber du er med næste gang også! (Og du har ret, det er ikke så svært når man først kommer i gang og egentligt ret sjovt at være med i). Systemet bliver endnu bedre hvis der er mange flere med og dermed flere trade-loops, så lad os håbe på det næste gang.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
Maxxor
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sat Nov 09, 2013 10:59 pm

Re: Math trade

Post by Maxxor »

Ja, lad os endelig få en til snart :-)
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Math trade

Post by Michael_Olsen »

Ja, tak for det.

Som en bonus fik jeg et direkte byt med en fyr her i Ringsted, og vi har allerede byttet : - )

Jeg er klart med igen næste gang.

Og ser forøvrigt frem til en forsendelse fra dig. Men det haster ikke. Jeg sender lige info i en PM.
Image
Post Reply