Lån-et-spil tråden

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Lån-et-spil tråden

Post by JoelP »

Michael_Olsen wrote:Jeg har faktisk også Twilight Struggle, plus Shattered Empire udvidelsen. Til afhentning i Ringsted hvis du vil låne det.
Hehe, forvekslingen mellem Struggle og Imperium er forståelig, men tænk hvad blandingen af de to spil ville være. Kort-drevet kold krig med diplomati, rumflåder og hemmelige missioner
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Michael_Olsen »

JoelP wrote:
Michael_Olsen wrote:Jeg har faktisk også Twilight Struggle, plus Shattered Empire udvidelsen. Til afhentning i Ringsted hvis du vil låne det.
Hehe, forvekslingen mellem Struggle og Imperium er forståelig, men tænk hvad blandingen af de to spil ville være. Kort-drevet kold krig med diplomati, rumflåder og hemmelige missioner
Duh, det er ikke engang den første gang jeg har blandet dem sammen på grund af navnene. Jeg ved ikke hvad det er med de navne. Nå ja, hvis du vil låne Twilight Imperium så er det der : - )
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Foppwin »

Jeg kunne godt tænke mig at låne: Robinson Crusoe
Danny

Image
User avatar
Tyfo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 121
Joined: Mon Nov 19, 2012 7:32 pm
Location: Aarhus

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Tyfo »

Nogen der har Mansions of Madness i Århus (eller måske Vejle/Kolding/Fredericia) de gerne vil låne ud? Jeg er lidt bekvemt ved at skulle købe et spil der deler vandene så meget.
Image
Sturmmann
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 77
Joined: Sun Jan 13, 2013 1:04 pm
Been thanked: 1 time

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Sturmmann »

Er der nogen i nærheden af Greve, der vil låne deres "Castle Ravenloft: D&D Boardgame" ud?

Inden jeg køber vil jeg gerne se lidt på indholdet og køre et prøvespil igennem.

Anders
faa87
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 63
Joined: Tue Mar 19, 2013 5:06 pm
Location: Aarhus

Re: Lån-et-spil tråden

Post by faa87 »

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at låne Robinson Crusoe. Jeg er bosat på Frederiksberg, men har ikke noget i mod at køre lidt, hvis jeg skulle være så heldig, at der er nogen der ligger inde med et eksemplar, de gerne vil låne ud.
christianmp
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 10
Joined: Tue Aug 06, 2013 12:02 pm

Re: Lån-et-spil tråden

Post by christianmp »

Hej alle.
Jeg er ganske ny på forum og er blevet gevaldigt overvældet over den store verden af spil der findes udover de "gode" gamle klassikere som ludo, matador etc etc. Dette har selvfølgelig gjort at min spil-samling er eksploderet her i 2013 da der jo er så meget nyt og spændende.
Nu er jeg ved at have nået en mængde spil der gør at jeg ikke længere kan retfærdiggøre (både over for den bedre halvdel, men også mig selv) at investere i alt for meget.
Og så er denne tråd jo virkelig lækker, da man kan afprøve et spil og derefter vurdere hvorvidt det skal ind i samlingen.

Nå, til sagens kerne, og det er lidt et long shot.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve Android: Netrunner.

Jeg bor i Køge, arbejder Lyngby og kan nemt slå et smut indover København skulle der være en venlig sjæl der vil låne sit spil ud.

mvh Christian
User avatar
AndersC
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Fri Jan 25, 2013 12:09 pm
Location: Birkerød
Has thanked: 64 times
Been thanked: 3 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by AndersC »

christianmp wrote:Hej alle.
Jeg er ganske ny på forum og er blevet gevaldigt overvældet over den store verden af spil der findes udover de "gode" gamle klassikere som ludo, matador etc etc. Dette har selvfølgelig gjort at min spil-samling er eksploderet her i 2013 da der jo er så meget nyt og spændende.
Nu er jeg ved at have nået en mængde spil der gør at jeg ikke længere kan retfærdiggøre (både over for den bedre halvdel, men også mig selv) at investere i alt for meget.
Og så er denne tråd jo virkelig lækker, da man kan afprøve et spil og derefter vurdere hvorvidt det skal ind i samlingen.

Nå, til sagens kerne, og det er lidt et long shot.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve Android: Netrunner.

Jeg bor i Køge, arbejder Lyngby og kan nemt slå et smut indover København skulle der være en venlig sjæl der vil låne sit spil ud.

mvh Christian
Hej Christian,

Det kan vi godt finde ud af. Jeg sender en pb.

Mvh.
Anders
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stunke
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 424
Joined: Thu Jan 18, 2007 12:16 am
Location: Mørkhøj

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Stunke »

christianmp wrote:...at jeg ikke længere kan retfærdiggøre (både over for den bedre halvdel, men også mig selv) at investere i alt for meget.
Og så er denne tråd jo virkelig lækker, da man kan afprøve et spil og derefter vurdere hvorvidt det skal ind i samlingen.

Nå, til sagens kerne, og det er lidt et long shot.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve Android: Netrunner.
...
Jeg spaar at du kommer til at addere endnu et spil til din samling.
Til gengaeld kommer du nok til at saelge nogen af de andre spil i din samling fordi Netrunner kommer til at tage meget mere af din spiltid :)
It's about playing games, not owning games.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by digter »

Jeg kunne godt tænke mig at låne formula D i den kommende weekend?

Kan afhentes i Roskilde, trekroner, Høje Taastrup osv. ind mod kbh og så selvfølgelig inde i selve kbh. Anyone?

På forhånd tak!
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Stony »

Jeg vil forsøgsvis erklære hele min spilsamling disponibel til lån.

Jeg har blot nogle få regler.

Man behandler naturligvis spillene med respekt. Spilder man eksempelvis cola ud over komponenterne, så køber man et spritnyt eksemplar til undertegnede, og så kan man selv beholde cola-eksemplaret.
Man må selv hente og bringe fra min adresse. Eneste afvigelse vil være hvis vi tilfældigvis begge dukker op til et eller andet arrangement, og en overdragelse kan ske der.
Spillet leveres tilbage indenfor en måned.
Last edited by Stony on Wed Oct 09, 2013 9:21 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Larsine »

Jeg har lige rettet lidt i mit oprindelige indlæg, men i det store hele gælder det stadig:

Principielt låner jeg gerne alle mine spil ud, men låner bliver selv nødt til at hente og bringe, enten hjemme hos mig (Sorø), på mit arbejde (Ringsted) eller ved et arrangement hvor jeg i forvejen er til stede (primært Spilfestival, DjengisCon, RubiCon eller Viking-Con) . Jeg har ikke selv mulighed for at bringe, og livet er for kort til at jeg gider tage fri fra arbejde for at kunne nå på posthuset.

Hvis spillet beskadiges, erstatter man hele spillet, og kan selv beholde det beskadigede spil.

Listen over mine spil kan ses på BGG (direkte link i signatur).

Lars
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Er der nogen der har en King of Tokyo jeg kan låne her henover den kommende weekend?

Skal bruge den til lidt hyggespil om lørdagen med nogle venner der ikke er så meget inde i brætspil, og så er det jo nemt at gå til.

Vi skal også spille Mall of Horror :D

Redigeret: Bor i Svebølle, arbejder i Herlev og har en "næsten" kæreste i Næstved, så alt i nærheden af der kan jeg afhente :-)
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Lån-et-spil tråden

Post by digter »

Du må gerne låne mit. Jeg bor dog i Roskilde?
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Lån-et-spil tråden

Post by Goblen »

Skrevet PM til dig Digter. Det kan nemlig godt lade sig gøre :-)

Redigeret: Spillet er lånt. Tak til Digter :-)
Post Reply