Tempus

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Locked
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Tempus

Post by qute »

Er det totalt umuligt at skaffe dette spil i lille danmark?

Bonus spørgsmål: Er det et godt spil? :)
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Jeg tror nok, at det skal dukke op. At få det i en tysk udgave er intet problem, men der er en del tekst på kortene.

Jeg har endnu ikke fået spillet Tempus, men var meget begejstret, da jeg havde læst reglerne. Nu gik der jo desværre urimelig lang tid fra spillet blev annonceret, hvilket desværre har en tendens til at lægge en dæmper på min begejstring. Spillet har da også fået en lidt hård medfart her fra start af - det tror jeg knytter sig til urealistisk høje forventninger. Det er trods alt svært at skulle leve op til flere af Wallaces forgængere: Liberté og Age of Steam.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg mener bestemt jeg har set et eksempler hos Fantask, så du kan da slå et smut forbi deres webshop. (Og undskylder mange gange for at henvise til andre forhandlere....)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Hej Stony

Den sidste undskyldning er under ingen omstændigheder nødvendig....!!!!
Hvis jeg havde vidst, at det var der, havde jeg selv gjort det - det handler jo om, at der er nogen, der har brug for hjælp!!! Og der er "Prøv Fantask" en af standardbemærkningerne :D

Helle
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Post by Frouvne »

Så kan man langt om længe få det i den engelske version hos denne forhandler! :D
frouvne, administrator

Image
Locked