Købes: Small World

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Købes: Small World

Post by Jonezy »

Tror jeg har fundet ud af, at jeg skal have fingrene i Small World trods et forsmædeligt nederlag ved Spilfestivalen. Ved selvsamme spilfestival mødte jeg også et par, som jeg spillede 7 Wonders med, og de fortalte, at de ikke var så glade for deres Small World spil, som de havde liggende derhjemme. Lige siden har det så irriteret mig lidt, at jeg ikke fik spurgt om jeg kunne købe det af dem, så derfor tænkte jeg, at jeg lige ville spørge herinde, om der er andre, som ikke er så glade for deres Small World spil, inden jeg køber et spritnyt eksemplar. For det er jo synd, hvis der et Small World spil, der ligger og samler støv et sted, når jeg kunne få glæde af det.
Image
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: Købes: Small World

Post by Omalley »

Skulle det ske at i kender andre som også er lidt trætte af deres Small World, så er vi også interesseret :)
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1476
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 310 times
Been thanked: 185 times

Re: Købes: Small World

Post by Jonezy »

Noget kunne tyde på, at folk er glade for deres Small World spil, hvilket jeg kun kan være glad for, da jeg netop har lavet dagens overspringshandling (bachelor aflevering fredag... Grrrrrrr...) ved at bestille et stk. Small World spil over nettet.

Da Omalley har føjet sig på listen over interessede købere af Small World spil behøves tråden ikke at lukkes, men jeg er altså ikke længere interesseret køber, men derimod snart glad ejer.
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Købes: Small World

Post by akwlinka »

Jeg har et engelsk small world liggende.

Stadig i plastik
Image
Justaangel
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Sat Aug 04, 2007 9:14 am

Re: Købes: Small World

Post by Justaangel »

Er der forskel på den engelske og så den danske?
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Købes: Small World

Post by akwlinka »

Justaangel wrote:Er der forskel på den engelske og så den danske?
Indholdet er det samme i de to versioner. Kun regler og kassen er oversat til dansk.
Image
Justaangel
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 34
Joined: Sat Aug 04, 2007 9:14 am

Re: Købes: Small World

Post by Justaangel »

For os (Omalley og Jeg) er det ligegyldigt om reglerne står på engelsk eller dansk og om boksen er dansk eller engelsk... Hvad vil du have for dit spil?
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Købes: Small World

Post by Larsine »

akwlinka wrote:
Justaangel wrote:Er der forskel på den engelske og så den danske?
Indholdet er det samme i de to versioner. Kun regler og kassen er oversat til dansk.
Har de ikke oversat navne på racerne, og titlerne på diverse powers?

Hvad har de forresten oversat "Special Power" til?
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Købes: Small World

Post by akwlinka »

Justaangel wrote:For os (Omalley og Jeg) er det ligegyldigt om reglerne står på engelsk eller dansk og om boksen er dansk eller engelsk... Hvad vil du have for dit spil?
300,- ex. forsendelse
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Købes: Small World

Post by akwlinka »

Larsine wrote:
akwlinka wrote:
Justaangel wrote:Er der forskel på den engelske og så den danske?
Indholdet er det samme i de to versioner. Kun regler og kassen er oversat til dansk.
Har de ikke oversat navne på racerne, og titlerne på diverse powers?

Hvad har de forresten oversat "Special Power" til?

Specielle evner
Image
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

Re: Købes: Small World

Post by Omalley »

akwlinka wrote:
Justaangel wrote:For os (Omalley og Jeg) er det ligegyldigt om reglerne står på engelsk eller dansk og om boksen er dansk eller engelsk... Hvad vil du have for dit spil?
300,- ex. forsendelse
vi overvejer lige, om vi skal give de 49 kr ekstra og købe den på papspil.dk. Jeg formoder den er på dansk, men som Justaangel siger, er det ikke det vigtigste. Hvis vi vil have udvidelser er de så på engelsk eller findes de også på dansk.
Jokerman81
Posts: 2
Joined: Fri Mar 18, 2011 6:00 pm

Re: Købes: Small World

Post by Jokerman81 »

Omalley wrote: vi overvejer lige, om vi skal give de 49 kr ekstra og købe den på papspil.dk
Papspil.dk smider 50kr oveni for forsendelse, så der lander du på 399kr. Coolshop.dk er derimod inkl. levering for 359kr. (Men det er vist dog ikke på lager pt.)
User avatar
JesperB
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 110
Joined: Fri Jan 02, 2009 10:24 am
Favoritspil: V:TES
Arkham Horror
Det meste old school, så som Adv. Civ, det gamle Axis, etc. etc.
Det meste af de øvrige Fantasy Flight spil.
Location: Daugård

Re: Købes: Small World

Post by JesperB »

Vores version er den engelsk.

Faktisk var jeg slet ikke klar over der var kommet med en dansk version af Small World, selv om jeg godt nok havde tænkt at det måtte være et spørgsmål om tid inden :)
Post Reply