Sælges: Goa, Ubongo, Blokus, ByB, Gambit 7 m.fl.

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Sælges: Goa, Ubongo, Blokus, ByB, Gambit 7 m.fl.

Post by chr88 »

Tråden er flyttet hertil:

viewtopic.php?f=46&t=4897
Last edited by chr88 on Wed Jul 11, 2012 3:11 pm, edited 24 times in total.
User avatar
lara
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Thu Aug 09, 2007 9:54 pm
Location: 2100 København Ø

Re: Sælges: Carcassonne, Defenders of the Realm m.fl.

Post by lara »

Jeg vil gerne købe:
chr88 wrote: Aquaretto (Spillet 1 gang) - 160 kr.
Qwirkle (Aldrig spillet, men plastikindpakningen er blevet fjernet) - 120 kr.
Lara
Image
tm1807
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 41
Joined: Thu Jun 03, 2010 9:32 am
Location: 8660 Skanderborg

Re: Sælges: Carcassonne, Defenders of the Realm m.fl.

Post by tm1807 »

Jeg vil gerne købe Defenders of the Realm.
Har sendt pb til dig.

Mvh.
Torben
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: Carcassonne, Defenders of the Realm m.fl.

Post by chr88 »

Hej igen,

Nu ved jeg ikke, hvad kutymen er herinde, når flere byder på det samme spil? Er det så først til mølle, eller kan man byde mere for at få spillet? Jeg har nemlig modtaget en privatbesked vedrørende Qwirkle, men der er også en her i denne tråd, der har skrevet om det.
Jeg har i øvrigt opdateret listen med mange flere spil, så hvis andre spil har jeres interesse, må I endelig skrive. :)

Og, nå ja, nu blev mit første indlæg herinde så en salgstråd... Ikke ligefrem det, jeg havde satset på, da jeg oprettede mig for flere uger siden. Det var egentlig planen, at jeg ville bidrage med nogle brætspilsanalyser og anbefalinger, men tiden var ikke lige til det. Jeg satser på, jeg snart får tiden til at dele noget med fællesskabet herinde. Det er jo en genial side, der desværre ikke er så stor, fordi brætspil i Danmark jo af en eller anden sindssyg grund ikke er så udbredt! Det må vi lave om på... :)

Venlig hilsen chr88
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Sælges: Carcassonne,Def of the Realm,Ego,Blokus,Derby m.

Post by Oseali »

Når jeg sælger herinde og har sat en fast pris på varen kører jeg efter først til mølle princippet, men tror ikke der er nogle faste regler for det :-)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14612
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 457 times
Been thanked: 650 times
Contact:

Re: Sælges: Carcassonne, Defenders of the Realm m.fl.

Post by Frouvne »

chr88 wrote:[...] Nu ved jeg ikke, hvad kutymen er herinde, når flere byder på det samme spil? Er det så først til mølle, eller kan man byde mere for at få spillet? [...]
Først og fremmest velkommen til!

Der er ikke nogle faste regler, men det er kutyme, at det er først til mølle.
chr88 wrote:[...] Det var egentlig planen, at jeg ville bidrage med nogle brætspilsanalyser og anbefalinger, men tiden var ikke lige til det. Jeg satser på, jeg snart får tiden til at dele noget med fællesskabet herinde. Det er jo en genial side, der desværre ikke er så stor, fordi brætspil i Danmark jo af en eller anden sindssyg grund ikke er så udbredt! Det må vi lave om på... :) [...]
Nej, vi er ikke for mange og derfor er det naturligvis altid ekstra velkomment, når der er nye, der støder til og som vil deltage i og dermed også bidrage til fællesskabet!
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Sælges: Carcassonne,Def of the Realm,Ego,Blokus,Derby m.

Post by Larsine »

Velkommen til chr88

Håber du kommer til at nyde opholdet. De fleste plejer at skrive en intro i tråden Hvem er du?, hvilket vi ser frem til :D
chr88 wrote:DANSKE SPIL:
Jeg har tidligere erhvervet nogle af disse danske spil gennem kontakter, og da disse spil er gamle og spillet et ukendt antal gange, har jeg noteret det ud for spillet, så man ved, at selve spilleæsken ikke er i tip-top-form, men alle delene er der selvfølgelig, så man kan sagtens spille spillene, og der er egentlig blot tale om klassisk "shelf wear", da det er (meget) gamle spil.
Inden du skiller dig af med dem, kunne du jo lige overveje om du skulle opdatere informationerne på BGG om de enkelte spil.

Informationer om danske spil, eller danske udgaver af udenlandske spil, er ikke altid helt i top på BGG, og personligt synes jeg det er en skam.
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Sælges: Carcassonne,Def of the Realm,Ego,Blokus,Derby m.

Post by Legius »

har sendt pb om Hey, That's My Fish DELUXE Edition, Braggart og Vilde Vikinger
Image
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: Carcassonne,Def of the Realm,Ego,Blokus,Derby m.

Post by chr88 »

Hej alle,

Tak for velkomsten og de gode råd! Det siger jo alt om, hvor hyggeligt fællesskabet er herinde, når man får flere venlige hilsener. :) Jeg skriver noget info om mig selv i tråden "Hvem er du?" lidt senere.

@ Lara:
Aquaretto er reserveret til dig, men jeg kan desværre ikke give dig Qwirkle, da du ikke var den første til at skrive vedrørende det spil... :/ Siden du skrev har jeg opdateret listen med nogle nye spil, så du skal være velkommen til at skrive, hvis der er andre spil, du vil have. Du må også gerne lige sende en PB om, hvorvidt du selv afhenter spillene, eller om jeg skal sende dem med Post DK (går ud fra førstnævnte, når du bor på Østerbro).

@ Torben:
Defenders of the Realm er reserveret til dig - PB sendt.

@ Oseali:
Tak for tippet - det vil jeg i så fald også gøre.

@ Frouvne:
Tak for velkomsten og for tippet - det vil jeg i så fald også gøre. Dejlig side du har kørende, og ja, jeg er meget interesseret i at bidrage med noget, men studiet tager virkelig meget af min tid, så det bliver nok meget on and off (og mest off...)

@ Larsine:
Tak for velkomsten - jeg vil helt klart skrive noget i den tråd. Jeg er ikke heeelt sikker på, hvad du mener mht. informationerne på BGG? Altså oprette fx spillet "Vilde Vikinger" i databasen, fordi det ikke findes derinde, eller?

@ Legius:
De 3 spil er reserveret til dig - PB sendt.

Venlig hilsen chr88
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: Carcassonne,Def of the Realm,Ego,Blokus,Derby m.

Post by chr88 »

Har lige opdateret listen og smidt nogle nye, lavere priser på en del af spillene :)
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: Defenders of the Realm, Carcassonne, Haggis m.fl

Post by chr88 »

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at Defenders of the Realm er til salg igen, da den potentielle køber sprang fra :) Så man skal være velkommen til at byde på det og på de andre spil!
Bjarke
Posts: 1
Joined: Tue Oct 18, 2011 3:15 pm

Re: Sælges: Defenders of the Realm, Carcassonne, Haggis m.fl

Post by Bjarke »

Hejsa,

Jeg vil gerne købe
Carcassonne: The Castle (Spillet 3 gange) - 100 kr.

/bjarke
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Sælges: Carcassonne,Def of the Realm,Ego,Blokus,Derby m.

Post by Larsine »

chr88 wrote:@ Larsine:
Tak for velkomsten - jeg vil helt klart skrive noget i den tråd. Jeg er ikke heeelt sikker på, hvad du mener mht. informationerne på BGG? Altså oprette fx spillet "Vilde Vikinger" i databasen, fordi det ikke findes derinde, eller?
Ja lige præcis. Nu findes Vilde Vikinger i BGG, men ind til for nylig lå den kun under den svenske titel Vilda Vikingar. Jeg synes at man skal opdatere BGG med alle de oplysninger man har, medens man stadig har adgang til oplysningerne.
Enshelm
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 27
Joined: Thu Jul 14, 2011 11:31 am

Re: Sælges: Defenders of the Realm, Carcassonne, Haggis m.fl

Post by Enshelm »

Hej!
Hvilken version af Haggis er det du har?
På BGG har jeg set to - én i en plastikboks og én i en normal æske, i samme stil som Triumvirate og The Resistance.
Mvh. Kasper
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: Defenders of the Realm, Carcassonne, Haggis m.fl

Post by chr88 »

Hej Enshelm,

Det er den i samme stil som The Resistance, men spillet er faktisk netop blevet afsat til en anden. Jeg opdaterer listen i morgen, når et par af spillene er blevet hentet.
Post Reply