K: Nogen der ved hvor jeg kan købe Flash Point: Fire Rescue?

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Omalley
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Thu Mar 24, 2011 4:26 pm

K: Nogen der ved hvor jeg kan købe Flash Point: Fire Rescue?

Post by Omalley »

Ja, emnet siger sig selv. Jeg er på udkig efter spillet Flash Point: Fire Rescue.

Er der nogen der ved hvor det kan købes, det er et spil fra 2011, så jeg regner ikke med at der er nogen der har det, og allerede vil sælge, men skulle det være tilfældet, så vil jeg meget gerne høre fra jer.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: K: Nogen der ved hvor jeg kan købe Flash Point: Fire Res

Post by larkin »

User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: K: Nogen der ved hvor jeg kan købe Flash Point: Fire Res

Post by Mikkel »

Jeg tillader mig lige at stille et uddybende spørgsmål:

Når man kommer frem til spillet du linker til, så står der "inkl. 19 % MwSt zzgl." - har det noget med fragten at gøre?
Nu er mit tyske lige så dårligt som mit russiske, så hvad betyder det helt nøjagtigt?


(Og umiddelbart er det jo en meget pæn pris ca. DK300 hvis jeg regner rigtig med fragten)


På forhånd tak :)
Image
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Re: K: Nogen der ved hvor jeg kan købe Flash Point: Fire Res

Post by ozimek »

maxell wrote:Jeg tillader mig lige at stille et uddybende spørgsmål:

Når man kommer frem til spillet du linker til, så står der "inkl. 19 % MwSt zzgl." - har det noget med fragten at gøre?
Nu er mit tyske lige så dårligt som mit russiske, så hvad betyder det helt nøjagtigt?


(Og umiddelbart er det jo en meget pæn pris ca. DK300 hvis jeg regner rigtig med fragten)


På forhånd tak :)
Det er det samme som MOMS.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: K: Nogen der ved hvor jeg kan købe Flash Point: Fire Res

Post by Frouvne »

Omalley wrote:[...] Er der nogen der ved hvor det kan købes, det er et spil fra 2011, så jeg regner ikke med at der er nogen der har det, og allerede vil sælge, men skulle det være tilfældet, så vil jeg meget gerne høre fra jer.
Jeg har først modtaget mit eksemplar igår og det på trods af, at jeg var med til at Kickstarte det. Alligevel har det rent faktisk allerede være sat til salg her på forum i tråden: viewtopic.php?f=46&t=4600&hilit=rescue :D ... desværre for dig er det også allerede blevet købt af en anden bruger... :(
frouvne, administrator

Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: K: Nogen der ved hvor jeg kan købe Flash Point: Fire Res

Post by akwlinka »

Det kan købes hos spiele offensiv i Tyskland for 28 euro, det er dog uden fragt, og det er ikke gået på lager endnu
Image
Post Reply