Sælges: Stock Car Championship Racing Card Game NU KUN 300,-

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Sælges: Stock Car Championship Racing Card Game

Post by netsapiens »

Mads321 wrote:
JoelP wrote:Jeg foretrækker helt sikkert, at det må folk sgu selv bestemme
Enig. Der er gået agurketid i folks brokkeri :) Der er gjort flere anstrengelser ved at brokke sig, end ved det faktiske arbejde i, at klikke ind på flere enkelte, frem for én samlet salgstråd.

Der er ikke noget problem (som den lille dreng i The Matrix der siger til Neo: "There is no spoon") :o :o :o :o
Jeg kan ikke se hvad det har med brokkeri at gøre må jeg erkende. Hvis jeg giver min holdning til kende, så er det vel ikke brokkeri?
Folk må selvfølgelig selv om hvad de gør, indenfor de rammer der er udstukket af adminstrator af forum.

Når det så er sagt, så synes jeg måske det er værd at nævne at hvis man laver en tråd pr. produkt, så skal stakkels Bugge og Chr88 tilsammen oprette 79 tråde i skrivende stund.
og hvis man er interesseret i flere produkter fra samme sælger, skal man så respondere på dem enkeltvis?

Jeg brokker mig ikke.. jeg undrer mig bare.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Sælges: Stock Car Championship Racing Card Game

Post by Sir William »

Men nu er dette her jo en slagstråd og ikke en debattråd.

Kunne det ikke være interessant, at oprette et seperat emne for denne problematik?
User avatar
Slotracer
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 36
Joined: Thu Jul 04, 2013 2:45 pm
Favoritspil: Storm over Arnhem, Memoir '44, World Cycling Game, Leader 1
Location: Solrød Strand
Contact:

Re: Sælges: Stock Car Championship Racing Card Game

Post by Slotracer »

Sir William wrote:Men nu er dette her jo en slagstråd og ikke en debattråd.

Kunne det ikke være interessant, at oprette et seperat emne for denne problematik?
TAK! :)

Men jeg skyder lige et hurtigt svar ind her (så kan administrator jo opdele/flytte mit indlæg):
Nu er jeg helt ny her, men har da været med i andre foraer (bl.a. scalerace.dk, hvor tonen var hård og ubarmhjertig, så dem forlod jeg) og har ikke noget imod at man informere nye medlemmer om hvad der er god stil, men nu er jeg startet på et indlæg, et spil og da det ikke er muligt at slette indlæg, så må det være sådan fremover.

Ser jeg et indlæg med f.eks. Spil sælges: A...., B..., C... så kigger jeg ikke på indlægget hvis A, B eller C ikke har min interesse og så går jeg måske glip af andre spil som ligger i indlægget. Mit tab, men da det er min beslutning, så lever jeg med det.
Nu har jeg bare gjort det let ved kun at sætte et spil i et indlæg og at sammenligne det med DBA.......?
Jeg har set annoncer i DBA hvor jeg har søgt efter trommesæt og så har der været alt lige fra tørrestativ til møbler lagt ind i samme annonce. :shock:

PS. Jeg købte ikke trommesættet! :wink:

PSS. Spillet er stadigvæk til salg! :D
mvh
René Christensen
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Sælges: Stock Car Championship Racing Card Game

Post by digter »

Slotracer wrote:Ser jeg et indlæg med f.eks. Spil sælges: A...., B..., C... så kigger jeg ikke på indlægget hvis A, B eller C ikke har min interesse og så går jeg måske glip af andre spil som ligger i indlægget. Mit tab, men da det er min beslutning, så lever jeg med det.
På første side af "køb-salg-bytte" kan jeg finde ÈN salgstråd, hvor der bliver solgt flere spil end angivet i overskirften. I alle andre er der angivet, at de sælger flere spil end dem der er nævnt.
Slotracer wrote:Nu har jeg bare gjort det let ved kun at sætte et spil i et indlæg og at sammenligne det med DBA.......?
Problemet er opstår hvis du sælge rigtig mange spil, så bliver det nok nærmere uoverskueligt
Slotracer wrote:Jeg har set annoncer i DBA hvor jeg har søgt efter trommesæt og så har der været alt lige fra tørrestativ til møbler lagt ind i samme annonce. :shock:
Det er netop pointen! Her ved du jo netop at alle salgstråde indeholder brætspil i modsætningen til DBA, hvor det er nødvendigt at præcisere hvad der sælges.

Ja, undskyld for at jeg nu blander mig igen. NU stopper jeg
Image
User avatar
Slotracer
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 36
Joined: Thu Jul 04, 2013 2:45 pm
Favoritspil: Storm over Arnhem, Memoir '44, World Cycling Game, Leader 1
Location: Solrød Strand
Contact:

Re: Sælges: Stock Car Championship Racing Card Game

Post by Slotracer »

Nedsat til 300,-
mvh
René Christensen
Post Reply