Købes: The Resistance

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
MonkeyHorse
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Tue Nov 08, 2011 11:07 am
Location: Lyngby

Købes: The Resistance

Post by MonkeyHorse »

Jeg er interesseret i at købe The Resistance, helst i Københavnsområdet :)
Zalco
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Sun Jul 10, 2011 8:41 pm
Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture
Location: København NV

Re: Købes: The Resistance

Post by Zalco »

MonkeyHorse wrote:Jeg er interesseret i at købe The Resistance, helst i Københavnsområdet :)
Jeg har 1st ed. Æsken har tegn på slid og har fået et enkelt slag, men selve spillet er i fin stand. Du kan købe det for 70 kr., hvis du er interesseret.
MonkeyHorse
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Tue Nov 08, 2011 11:07 am
Location: Lyngby

Re: Købes: The Resistance

Post by MonkeyHorse »

Tak for tilbuddet, Zalco. Jeg er dog mest interesseret i 2nd edition, da jeg har hørt en del om at kortene let bliver forvirret med hindanden i 1st edition. Så jeg takker pænt nej :)
Zalco
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 86
Joined: Sun Jul 10, 2011 8:41 pm
Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture
Location: København NV

Re: Købes: The Resistance

Post by Zalco »

MonkeyHorse wrote:Tak for tilbuddet, Zalco. Jeg er dog mest interesseret i 2nd edition, da jeg har hørt en del om at kortene let bliver forvirret med hindanden i 1st edition. Så jeg takker pænt nej :)
Komponenterne i 1st ed er helt fine og har fungeret helt fik uden nogen forvirring de gange vi har spillet. På trods af det må jeg dog indrømme at der er nogle gode forbedringer i komponenterne fra 1st til 2nd edition.

Hvis du skulle fortryde er jeg til at tale om med prisen, men jeg forstår dig godt - jeg har selv købt den nye Avalon udgave som erstatning for min 1st ed. og det er der for jeg sælger den.

... men ellers held og lykke med jagten.

-Johannes
Post Reply