S: Innsmouth Escape, Eminent Domain mm. lidt nye priser

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
madsbrynnum
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:45 am

S: Innsmouth Escape, Eminent Domain mm. lidt nye priser

Post by madsbrynnum »

Jeg har en lille bunke spil som jeg sælger for at få råd til nyt pap. Alle spil er i god stand med mindre der står andet. Eminent Domain er netop tilføjet og jeg har justeret et par priser.

Cube Quest - spil der handler om at "flicke" terninger mod hinanden. Ret dumt, ret sjovt, men desværre nok ikke noget jeg får spillet så meget. 150

Space Crusade - Spillet er købt brugt og er derfor ikke i jomfruelig stand. Men det ser fint ud. 250 SOLGT

Red November - Kaotisk coop om gnomer i en dysfunktionel ubåd. 100

Conquest of Planet Earth - Man er de onde aliens der prøver at erobre jorden. Jeg købte det mest som et solospil og der synes jeg det bliver for nemt, men med flere spillere og mod hinanden er det ret sjovt. 250

Fjords - Lille two player spil om at bygge et hyggeligt fjordlandskab og smide nogle gårde ned på det. 75

Pecking Order - Hurtigt spil for to om fugle der prøver at få de bedste pladser at sidde på. Bonusinfo: min kopi af spillet har været en tur i Afghanistan :-) 75

The Convoy - Two player spil i Neuroshima Hex-verdenen. Åbnet, men aldrig spillet. 100

Colossal Arena - Knizias spil om "monstre der slås i en arena." Eller, nu er det Knizia så det handler mere om auktionen. 75

EastFront - Block wargame for to fra Columbia. 150 RESERVERET

NYE TING (altså nye på listen)

Hera and Zeus - Stratego-agtigt kortspil med påklistret græsk gudetema. Men ikke desto mindre et godt spil for to. 75

Innsmouth Escape - En spiller skal redde sine medstuderende og flygte fra Innsmouth mens de andre spillere er deep ones der skal forpurre det. 150

Warhammer Invasion - Living Card Game i Warhammer-verdenen. Jeg har grundsættet og tre battelpacks (Tooth and claw, skavenblight Threat og Path of the Zealot. Nyprisen er omkring 620, jeg sælger det samlet for 350.

Alle spil kan afhentes i Hvalsø om aftenen eller på Amagertorv 5 eller DR-byen i dagtimerne. Jeg sender helst ikke da det er både dyrt og besværligt. Vil du have flere spil, så giv evt. et bud.
Last edited by madsbrynnum on Sun Nov 03, 2013 9:34 pm, edited 4 times in total.
User avatar
Kramme B
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 23
Joined: Sat Feb 03, 2007 3:04 pm
Location: København NV

Re: S: Cube Quest, Space Crusade, Red November mm.

Post by Kramme B »

pm sendt vedr. Space Crusade.
"Jeg hader mandage"
- Garfield the Cat
shadowdale
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 58
Joined: Fri Feb 10, 2012 8:08 am

Re: S: Cube Quest, Space Crusade, Red November mm.

Post by shadowdale »

Er EastFront 1st eller 2nd edition?
madsbrynnum
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 17
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:45 am

Re: S: Cube Quest, Space Crusade mv. nyt pap tilføjet 31/10

Post by madsbrynnum »

East Front er reserveret, men hvis det ikke bliver til noget vender jeg tilbage. Jeg tror i øvrigt det er 2. ed jeg har.

m
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: S: Cube Quest, Space Crusade mv. nyt pap tilføjet 31/10

Post by larkin »

madsbrynnum wrote:East Front er reserveret, men hvis det ikke bliver til noget vender jeg tilbage. Jeg tror i øvrigt det er 2. ed jeg har.

m
Ellers melder jeg mig også på bananen som køber af 2.ed
Post Reply