Vurdering: Macchiavelli og Illuminati One With Everything

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Maxxor
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sat Nov 09, 2013 10:59 pm

Vurdering: Macchiavelli og Illuminati One With Everything

Post by Maxxor »

Jeg er ny på forummet, og har brug for hjælp til at få vurderet et par spil, jeg har haft liggende i mange år, men aldrig fået spillet, og derfor vil sælge eller bytte. Jeg undskylder på forhånd, hvis det ikke er god stil at bede om den slags hjælp.

Jeg kan se på BGG, at de er out of print, men jeg har svært ved at vurdere prisen - og om der er andre steder, der er mere oplagte at finde fans af gamle titler, som kunne være interesserede. Det drejer sig om:

Illuminati New World Order: One with everything
http://www.boardgamegeek.com/boardgamev ... actory-set
Jeg overtog det fra en kammerat, men har aldrig spillet det. Jeg skal lige have tjekket, at alle kort er der, men det ser ud til at være i god stand.

Macchiavelli
http://www.boardgamegeek.com/boardgame/286/machiavelli
Jeg vandt det i Diplomacy tilbage i 96 tror jeg det var, men fik aldrig spillet det. Det er pakket ud og sorteret i tændstiksæsker og alt indhold er som nyt. Låget er flækket i det ene hjørne.
User avatar
Bugge
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1332
Joined: Mon Dec 01, 2008 1:41 pm
Location: Bagsværd
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times

Re: Vurdering: Macchiavelli og Illuminati One With Everythin

Post by Bugge »

Hej Maxxor,

Ved ikke rigtigt med Machiavelli. Det kommer an på interessen, og om du absolut vil sælge det. 200-250kr lyder ikke helt skævt.

Med hensyn til Illuminati New World Order: One with everything, har jeg selv lige sat 2 sæt 'unlimited' starter sæt til salg.

Har derfor tjekket BGG for hvad det koster, og det er 'MEGABUCKS'. Flere tusind kroner for 'One with everything' sættet, og så skal man betale en bondegård for forsendelsen. Tjek vedhæftede skærmdump. Forvent dog at disse priser er blæst lidt op. Jeg vil tage ca.50% af hvad det går til på BGG.

Mvh,
Søren
Attachments
Illuminati_New World Order.JPG
Illuminati_New World Order.JPG (89.83 KiB) Viewed 1735 times
Post Reply