Sælger kraftigt ud af samlingen

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Sælger kraftigt ud af samlingen

Post by Oseali »

Jeg har længe gået og ville rydde op i samlingen, og er endt med ret mange spil som skal videre til bedre hjem.

Det vil jeg gøre ved auktioner af 4-8 spil i hver pulje, for at sikre at jeg ikke kommer til at ende med spil som principielt er svære at sælge (og som rigtig jyde har jeg svært ved at forære noget væk) I alt har vi seks auktioner, og vi tager to af gangen som løber en fire dage inden vi tager det højeste bud (hvis nogen)

Jeg vil give jer chancen også, men for at få så mange mennesker til at se det, har vi valgt at gøre det på Facebook (https://www.facebook.com/groups/1819084 ... 6/?fref=ts) i brætspilsalgsgruppen.

Der vil være stakke med rigtig gode krigsspil, eurogames og ameritrash, og de første to er kommet op til aften.

Ser frem til at have bud fra jer.
Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Sælger kraftigt ud af samlingen

Post by Michael_Olsen »

Er der mulighed for at se/byde andet steds, når man ikke er facebook byder?
Image
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Sælger kraftigt ud af samlingen

Post by jondifool »

Det giver vist ikke andet end et enormt ekstra arbejde i form af at opdatere løbende, at køre en auktion flere steder på en gang ! Men et teaser billede her ku da lokke nogen til at byde ind på facebpook
Image
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Sælger kraftigt ud af samlingen

Post by Michael_Olsen »

Ja, det er lidt det jeg tænker, at hvis jeg i det mindste ved hvilket spil det handler om, så kunne jeg måske finde én som kunne byde for mig, givet at det er et interessant nok spil.
Image
Post Reply