K: Glory to Rome (Black Box ed.)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

K: Glory to Rome (Black Box ed.)

Post by Gunness »

Er på udkig efter denne for en kammerat. Helst i Kbh-området.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: K: Glory to Rome (Black Box ed.)

Post by Simon Skov »

Jeg har et eksemplar der ikke er blevet spillet særlig mange gange. Hvor meget vil du give?
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: K: Glory to Rome (Black Box ed.)

Post by Gunness »

Det må jeg lige spørge om - som sagt køber jeg for en kammerat. Hvad prisleje har du i tankerne?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Simon Skov
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 19
Joined: Wed Feb 08, 2012 5:22 pm
Location: København

Re: K: Glory to Rome (Black Box ed.)

Post by Simon Skov »

Det har jeg ikke lige taget stilling til, tænkte først på at sælge da jeg så dit opslag. Det er vist nok ret svært at få fat i, må lige kigge mig omkring. Det er kickstarter udgaven med mini-camps og den fan-designede geek expansion.
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: K: Glory to Rome (Black Box ed.)

Post by Mik »

Jeg sælger mit dublet-eksemplar for 300 kr.
Indeholder Republic- og Imperium-kortene samt den uofficielle Geek expansion.
Kortene er åbnede, men aldrig spillet.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: K: Glory to Rome (Black Box ed.)

Post by Gunness »

Hej Mik,
den tager jeg gerne. Du kan lige pb'e mig, hvornår det passer dig at jeg kommer forbi.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Post Reply