Spilsalg

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Spilsalg

Post by JoelP »

Sælges til afhentning i Kbh, forsendelse med gporto (har stadig en papkasse eller 2 liggende). Desuden smutter jeg til Århus lørdag den 19, så der kan man måske fange mig, hvis man er lidt fleksibel. Alt er selvfølgelig i top stand, passet godt på og fra ikkerygerhjem.

Alien Frontiers. 4th ed, med Factions, Faction pack 1 og Outer Belt. Samlet i kassen til grundspillet. 500kr

City of Iron inkl udvidelsen, samlet i grundspilæsken. Premium Sleeves. 250kr.

Hemloch. 50kr

Mogul. Nyeste 2015 udgave med boardet. 150kr

Taluva. Tysk version, men med printede engelske regler og player aids. 150kr.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Spilsalg

Post by Gunness »

Hvordan er det med City of Iron? Jeg har læst, at især kortene er i meget tynd kvalitet. Jeg kan se, at de er sleevede, men jeg kan også se, at du selv har købt spillet brugt, så jeg overvejer, hvordan standen på dem er. Der var også en del brugere, der havde problemer med, at spillepladen var lidt bøjet.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Spilsalg

Post by JoelP »

Jeps, købt brugt men uspillet. Jeg har sleevet det pga sorte kortkanter, som hurtigere kommer til at blive slidte. Har kun spillet med sleeves, men har ikke oplevet kortproblemer eller warping. Der er en lille farveforskel mellem grundspils- og udvidelseskortenes baggrund, som også kan ses diskuteret på bgg. Jeg har ikke oplevet det som et problem i praksis, men som altid YMMV og alt det jazz. Jeg sælger kun fordi jeg har backet 2nd ed på kickstarter og har derfor også sat en pris derefter, synes jeg selv.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 499 times
Been thanked: 548 times

Re: Spilsalg

Post by Gunness »

Ok, det lyder godt :) Det snupper jeg. Kommer selv og henter det, hvis du sender din adresse.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Spilsalg

Post by JoelP »

Gunness wrote:Ok, det lyder godt :) Det snupper jeg. Kommer selv og henter det, hvis du sender din adresse.
Super, jeg sender en PM
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Spilsalg

Post by Tigrillo »

Har du stadig Taluva liggende Joel? Og skal du måske en tur til Aarhus igen i den nærmere fremtid også?
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Spilsalg

Post by JoelP »

Desværre, det hele er solgt :)
User avatar
Tigrillo
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 178
Joined: Fri Jan 03, 2014 11:04 pm
Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Location: Aarhus og Aalborg

Re: Spilsalg

Post by Tigrillo »

Øvbøv
Post Reply