K: Arcadia Quest

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 66
Joined: Thu Feb 26, 2009 4:57 pm
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Location: Nibe

K: Arcadia Quest

Post by Pulazzo »

Jeg tror, jeg er lun på Arcadia Quest.

Nogen heriblandt der sælger til fornuftig pris?
Mvh. Henrik
User avatar
Gregaria
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Sun Jun 27, 2010 8:39 pm
Location: Gundsømagle
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: K: Arcadia Quest

Post by Gregaria »

Jeg har et stående på hylden. Sender en PM.
User avatar
Pharmand
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 165
Joined: Wed May 21, 2014 7:25 pm
Location: Århus C

Re: K: Arcadia Quest

Post by Pharmand »

Hvis du ikke allerede er klar over det, er der lige nu mulighed for at købe en ny udgave af spillet plus KS-exclusives:

https://www.kickstarter.com/projects/co ... st-inferno
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 66
Joined: Thu Feb 26, 2009 4:57 pm
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Location: Nibe

Re: K: Arcadia Quest

Post by Pulazzo »

Ja, det var nok egentlig den KS, der satte gang i de beskidte tanker. Desværre forholder min Paypal sig knapt så brunstigt til KS generelt for tiden... Men tak for heads up ;)
Mvh. Henrik
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: K: Arcadia Quest

Post by Jonezy »

Fandt I ud af noget? Jeg vil nemlig også gerne melde mig interesseret i at købe Arcadia Quest.... :)
Image
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 66
Joined: Thu Feb 26, 2009 4:57 pm
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Location: Nibe

Re: K: Arcadia Quest

Post by Pulazzo »

Jeg har udsat mit køb, så go for it ;)
Mvh. Henrik
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1474
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 306 times
Been thanked: 180 times

Re: K: Arcadia Quest

Post by Jonezy »

Allright! :)
Image
Post Reply