Sælges: ca. 25 spil - opdateret 13/07

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Sælges: ca. 25 spil - opdateret 13/07

Post by chr88 »

Spillene kan afhentes på min bopæl på Vesterbro/Frederiksberg, men ellers er jeg også ret fleksibel i København. Jeg kan evt. også sende spil med posten, men orker ikke besværet med at sende for kun et enkelt eller to små spil.

Næsten alle af mine spil er i rigtig god stand, da de er blevet spillet ganske få gange. Nogle af spillene er på tysk (hvilket står angivet), men er komplet sproguafhængige. Spillene kommer fra et røgfrit hjem uden kæledyr. Foretrækker i øvrigt at sælge flere frem for ét spil, hvis der skulle være flere, der byder på det samme spil, så hvis man vil være helt sikker, så køb mere end ét spil... :) Skriv i tråden eller i en privatbesked.

***
Carcassonne The Dice Game: 20

Clans (tysk, men komplet sproguafhængigt): 60

Concept: 170

Entdecker (den tyske version ”Die Neuen Entdecker”, men spillet er komplet sproguafhængigt. Kassen ret slidt): 50

Geistesblitz 2.0 (uden kasse, men kan sagtens ligge i den alm. Geistesblitz/Ghost Blitz-kasse): 70

Guillotine (riv i låget og guillotinen skal lige limes igen): 70

In a Grove (aka Hattari): 120

Jungle Speed (med wooden totem, kassen naturligt meget slidt): 80

Klovn Spillet: 20

Ligretto: 40

One Night Revolution: 90

Raj (den tyske version ”Hol’s der Geier”, men spillet er komplet sproguafhængigt), i folie: 30

Rights: 140

Summoner Wars: Khexhu og Sairook promo: gratis ved køb af andet
Last edited by chr88 on Thu Jul 21, 2016 6:37 pm, edited 5 times in total.
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by Jonezy »

For fanden Christian... Kunne du ikke have sat dem til salg et par timer tidligere, så jeg kunne have sparet en 100 krone på det Lanterns, som jeg lige har bestilt og skaffet dig plads på hylderne...:)
Image
Maxxor
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sat Nov 09, 2013 10:59 pm

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by Maxxor »

chr88 wrote:Nogle af spillene er på tysk (hvilket står angivet), men er komplet sproguafhængige.

Tribune + Tribune expansion (begge på tysk, i basisspillets kasse): 180
Bgg siger "Moderate in-game text - needs crib sheet or paste ups". Hvad er det i spillet, der er på tysk?
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by chr88 »

Jonezy: du må lige annullere din ordre og bestille fra mig i stedet! :D

Maxxor: yes, det er det eneste tyske spil, der ikke er komplet sproguafhængigt - personligt vil jeg dog mene, at det er nemt nok at spille med den smule tysk tekst, der står. Se evt. billeder på BGG for kort og player aids på tysk. Når man kan reglerne, er det ret nemt at forstå. :)
User avatar
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 173
Joined: Thu Jan 24, 2008 5:43 pm
Location: København

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by Wuffer »

Hilløj

Snupper gerne Medieval Academy og Concept. Skal lige overveje Summoner udvidelserne.

Har mulighed for at kigge forbi i morgen/fredag.
kanonkanon
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 14
Joined: Sun Feb 22, 2015 12:15 pm
Location: Aalborg

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by kanonkanon »

Hey

Har du stadig Khet og nogle af dine decks til Agricola
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by chr88 »

Opdateret med nogle nye spil og lavere priser :)
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by erthule »

Jeg er interesseret i dit Summoner Wars og No Thanks. Skal vi aftale nærmere over PM?
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Re: Sælges: ca. 25 spil

Post by chr88 »

Opdateret med nye spil :)
Post Reply