Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Post by Sir William »

1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat

2.Hvor kan jeg se resultatet?
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Post by Larsine »

User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Post by Parabellum »

Bare klik på brugernavnet ud for hvert enkelt spil du har fået trade for/med og den tager dig automatisk til en BGG trade med brugeren.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Post by Michael_Olsen »

Sir William wrote:1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat

2.Hvor kan jeg se resultatet?
På det "Trade Offer" jeg har sendt dig (angående Earth Reborn fra Math Trade'n), må du også meget gerne først godkende den (husk at trykke 'submit' også), og derefter markere at du har sendt den. Så kan jeg give dig feedback, hvilket vil øge chancen for at folk vil trade med dig en anden gang (forudsat min feedback er positiv ; - )).
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Post by Sir William »

Michael_Olsen wrote:
Sir William wrote:1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat

2.Hvor kan jeg se resultatet?
På det "Trade Offer" jeg har sendt dig (angående Earth Reborn fra Math Trade'n), må du også meget gerne først godkende den (husk at trykke 'submit' også), og derefter markere at du har sendt den. Så kan jeg give dig feedback, hvilket vil øge chancen for at folk vil trade med dig en anden gang (forudsat min feedback er positiv ; - )).
Skal jeg gøre det nu eller når jeg har sendt?

Og spillene er på vej med min kollega til Ringsted, så er det bare om den ordning er acceptabel :oops:
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Post by Michael_Olsen »

Sir William wrote:
Michael_Olsen wrote:
Sir William wrote:1. Hvad gør jeg nu? Har fået nogle mails på BGG, men kun en lille del kontra hvad jeg forventede ud fra ovenstående resultat

2.Hvor kan jeg se resultatet?
På det "Trade Offer" jeg har sendt dig (angående Earth Reborn fra Math Trade'n), må du også meget gerne først godkende den (husk at trykke 'submit' også), og derefter markere at du har sendt den. Så kan jeg give dig feedback, hvilket vil øge chancen for at folk vil trade med dig en anden gang (forudsat min feedback er positiv ; - )).
Skal jeg gøre det nu eller når jeg har sendt?

Og spillene er på vej med min kollega til Ringsted, så er det bare om den ordning er acceptabel :oops:
Det har vi jo aftalt, så jeg synes godt man kan kalde den "shipped".

Jeg giver feedback lige så snart jeg har checket spillets stand : - )
Image
Maxxor
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 74
Joined: Sat Nov 09, 2013 10:59 pm

Re: Danish -with shipping- Math Trade May 2016

Post by Maxxor »

Parabellum wrote:Personligt synes jeg også at det er ret sjovt, faktisk er halvdelen af fornøjelsen ved en MT for mig selve oplevelsen (kigge, vælge mv.), at man så også får nogle gode byt med er en bonus. Jeg har fundet mange spil pga math trades, som jeg ellers aldrig havde set eller hørt om, som har vist sig at være gode spil.
Ja, det har jeg også opdaget. Loony Quest var fx slet ikke på min radar inden.
Post Reply