Købes: Libertalia

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

Købes: Libertalia

Post by erthule »

Jeg har svært ved at finde Libertalia til en fornuftig pris, da tilsyneladende ingen danske forhandlere har den på lager. Er der nogen, som kan hjælpe?
Valby2500
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 52
Joined: Mon Apr 28, 2014 10:34 am

Re: Købes: Libertalia

Post by Valby2500 »

Kiggede lige på BGG fandt flere danske brugere som havde Libertalia "For Trade"

Thor Larsen https://boardgamegeek.com/user/Thorjulius
A. Jespersen (Kolding) https://boardgamegeek.com/user/Nextphase

De har være aktive på BGG i denne uge, så du kunne nok bare kontakte dem og høre om en af dem stadig har spillet liggende.

Der var også en norsk og svensk bruger, som havde det "For Trade".
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

Re: Købes: Libertalia

Post by erthule »

Fedt, tak! Jeg har skrevet. Jeg har en profil på BGG, men er temmelig ny til siden, så jeg har lidt svært ved at finde rundt, så tak for hjælpen med at finde en, som har det :)
Valby2500
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 52
Joined: Mon Apr 28, 2014 10:34 am

Re: Købes: Libertalia

Post by Valby2500 »

erthule wrote:Fedt, tak! Jeg har skrevet. Jeg har en profil på BGG, men er temmelig ny til siden, så jeg har lidt svært ved at finde rundt, så tak for hjælpen med at finde en, som har det :)
Glad for jeg kunne hjælpe. :D

Bonus info: Der er flere måder at finde en brugt udgave af et spil på BGG. Den bedste overblik finder man på et spils egen side.
Hvert spil har en "Buy a Copy" sektion, pt. placeret lige under et spils beskrivelse. I den "Buy a Copy" sektionen er der både spil som er til salg på BGG og udvalgte butikker samt på Ebay.

Desværre er det ikke alle spil som er markeret "For Trade" som står her.
Lidt nede på et spillets side, i venstre side, er der også en lille sektion "Community Stats" som indeholder et link "For Trade" der åbner en side med alle brugere som har sat denne status på deres copy af spillet.
Post Reply