Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
ChaucerDK
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 15
Joined: Wed May 18, 2016 11:26 am

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by ChaucerDK »

Hej
Jeg er interesseret i følgende (hvis noget af det er tilbage), hvis du kan give en god pris:

mad king ludwig
7 wonders cities
airlines europe
Imperial settlers
king of tokyo
Lords of waterdeep
shadows over camelot
Terra mystica
War of the ring
Pandemic

Jeg kan sagtens komme forbi og hente :)
mynster
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 49
Joined: Sun Feb 22, 2009 3:15 pm
Has thanked: 1 time

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by mynster »

Som tidligere skrevet så skriv til 40134190 og kig forbi og se hvad der er tilbage.. Det går stærkt nu men stadigvæk masser af fede titler i uåbnet stand
Logos32
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 87
Joined: Sun Sep 15, 2013 2:20 pm

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by Logos32 »

Husk lige at tjekke priser på f.eks snydepels.dk inden I køber. Jeg spurgte til Airlines som snydepels.dk har til 200 kr. Det ville han have 300 kr for :roll:
Det er muligt det går til et godt formål, men prisen skal gerne være lidt under hvad nettet tilbyder.

Kim
mynster
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 49
Joined: Sun Feb 22, 2009 3:15 pm
Has thanked: 1 time

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by mynster »

Skriv til 40134190

Der er stadigvæk en del tilbage selvom det går stærkt
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by Stony »

Jeg var en tur til Lyngby idag, for at hente min bestilling. Men det viste sig at American Rails i mellemtiden var blevet afsat til anden side. *suk*

Jeg er muligvis ved at være en sur, gammel mand, men jeg tænker det burde have været overkommeligt at gøre opmærksom på det i vores SMS dialog INDEN jeg kørte fra Taastrup til Lyngby. :evil:

Det var egentlig American Rails der trak i mig. Keyflower var blot en ekstra bestilling, når jeg nu alligevel skulle den vej. Jeg var på nippet til at lade ham beholde Keyflower, og så bare køre igen, men jeg besindede mig. Men jeg kan ikke lade være med lige at lade en kommentar falde her, til andre der regner med at de har en bestilling på et eller flere spil.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by Mikkel »

Jeg spurgte på Mage Knight i fredags og det blev holdt til mig indtil jeg hentede det i går mandag, så jeg oplevede ikke det samme som Stony.

Når man så ser hans nuværende samling og tænker på hvor mange forespørgsler han har haft, samt handler, så kan jeg godt forstå at han måske godt kan miste overblikket - vi er jo kun mennesker. For mig var det en positiv oplevelse (han svarer hurtigt på sms, flinker fyr og de spil jeg hentede fik jeg til en super pris).
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by Stony »

Jeg er ikke i tvivl om at der kan være mange ting der spiller ind, men hvis det forholder sig sådan, at man sælger til den første og den bedste, og derfor ikke vil lave aftaler omkring konkrete spil, så bør man også gøre opmærksom på det på forkant. I princippet kunne den samme person der løb med American Rails også have spurgt til Keyflower, og så kunne jeg have kørt helt og aldeles forgæves. Det kan du vende og dreje ligeså tosset du vil. Jeg synes det er at tage lidt pis på folk.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by Mikkel »

Kan godt forstå din frustration - det er slet ikke det.

Men hvis du som (forhåbentlig) den eneste oplever dette, så skulle du måske have taget den med manden hjemme hos ham i stedet for at skrive om det her. Havde du sagt det direkte til ham face-to-face, så ville han nok også helt klart tage det til sig på en anden måde end her, især da han ikke rigtig så tit er her på siden og evt. kunne forsvare det der skete.
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by Stony »

Jeg spurgte faktisk til det. Hans forklaring var at flere potentielle købere havde brændt ham af, så han solgte til den første og bedste som viste interesse. Det har jeg så også en holdning til, hvorvidt det er i orden eller ej, men lad nu det være.

Manden gør INTET for at undgå sådanne situationer. Så tænkte jeg at jeg ville vinke med en vognstang, at det nok vil være en god ide at spørge til om han stadig har spillene umiddelbart inden man ræser derud, netop for at undgå gentagelser.
Last edited by Stony on Wed Jul 13, 2016 9:13 am, edited 1 time in total.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Salg af 150 brætspil de fleste er uåbnet

Post by Goblen »

Stony wrote:Jeg er ikke i tvivl om at der kan være mange ting der spiller ind, men hvis det forholder sig sådan, at man sælger til den første og den bedste, og derfor ikke vil lave aftaler omkring konkrete spil, så bør man også gøre opmærksom på det på forkant. I princippet kunne den samme person der løb med American Rails også have spurgt til Keyflower, og så kunne jeg have kørt helt og aldeles forgæves. Det kan du vende og dreje ligeså tosset du vil. Jeg synes det er at tage lidt pis på folk.
Er helt enig med Stony her. Det er ikke så svært at opføre sig ordentligt og sende en SMS om at spillet ikke længere er tilgængeligt; det beder manden jo selv om man gør til ham da han netop ikke er her så tit.

Dårlig stil.
Post Reply