Ønsker at købe Pandemic

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Ette
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 15
Joined: Thu Sep 15, 2016 9:41 am

Ønsker at købe Pandemic

Post by Ette »

Hej alle sammen!
Er der en, som ligger inde med spillet Pandemic (på dansk; Pandemia), som ønsker at sælge det (til en nogenlunde billige penge)? ;)

Helst på Sjælland eller en der har planer om at køre til Sjælland indenfor den nærmeste fremtid. :)

https://boardgamegeek.com/boardgame/30549/pandemic
tullis
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 196
Joined: Tue Aug 18, 2015 11:07 am
Location: Aalborg øst

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by tullis »

Hej...Jeg går ud fra du kender til http://braetspilspriser.dk/? Ellers er det en god pris-sammenlignings side for brætspil :)
faa87
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 63
Joined: Tue Mar 19, 2013 5:06 pm
Location: Aarhus

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by faa87 »

Jeg har et eksemplar, jeg gerne vil sælge, inklusive udvidelsen On the Brink og In the Lab. Spillet er dog efterhånden temmelig slidt efter rigtig mange gennemspilninger. Alt er samlet i æsken fra In the Lab.

Jeg kan evt. sende billeder, hvis du er interesseret.

Det befinder sig i Århus og skal derfor sendes.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5124
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 500 times
Been thanked: 548 times

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by Gunness »

tullis wrote:Hej...Jeg går ud fra du kender til http://braetspilspriser.dk/? Ellers er det en god pris-sammenlignings side for brætspil :)
Det er det nemlig, men det kan nok ikke slå prisen på et godt, brugt eksemplar :)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
Ette
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 15
Joined: Thu Sep 15, 2016 9:41 am

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by Ette »

tullis wrote:Hej...Jeg går ud fra du kender til http://braetspilspriser.dk/? Ellers er det en god pris-sammenlignings side for brætspil :)
Kender det skam godt ;) Men pengene er lidt små så de der ~280 kr, som det koster på de fleste sider, er lidt meget at betale hvis jeg nu kunne købe et brugt men velholdt spil og give det et nyt hjem ;)
Ette
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 15
Joined: Thu Sep 15, 2016 9:41 am

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by Ette »

faa87 wrote:Jeg har et eksemplar, jeg gerne vil sælge, inklusive udvidelsen On the Brink og In the Lab. Spillet er dog efterhånden temmelig slidt efter rigtig mange gennemspilninger. Alt er samlet i æsken fra In the Lab.

Jeg kan evt. sende billeder, hvis du er interesseret.

Det befinder sig i Århus og skal derfor sendes.

Tak for tilbuddet men der er desværre ingen af udvidelserne der sådan uden videre tiltaler mig :( Jeg ville desuden også gerne finde en på Sjælland så spillet slap for at blive sendt eftersom jeg har hørt meget om hvordan folk bliver snydt.. Desværre :/
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Jun 24, 2013 3:06 pm

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by Pouvla »

Ette wrote: Tak for tilbuddet men der er desværre ingen af udvidelserne der sådan uden videre tiltaler mig :( Jeg ville desuden også gerne finde en på Sjælland så spillet slap for at blive sendt eftersom jeg har hørt meget om hvordan folk bliver snydt.. Desværre :/

Ikke fordi jeg vil af med mit Pandemic, men jeg har aldrig hørt om en der blev direkte snydt herinde.
Værste jeg har hørt er en som kørte efter en spil og da han kom havde sælgeren solgt det uden at informere ham der var på vej om det.

Vi er en ret lille gruppe af brætspillere her, det er ikke DBA :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by Helle »

Pouvla wrote:
Ette wrote: Tak for tilbuddet men der er desværre ingen af udvidelserne der sådan uden videre tiltaler mig :( Jeg ville desuden også gerne finde en på Sjælland så spillet slap for at blive sendt eftersom jeg har hørt meget om hvordan folk bliver snydt.. Desværre :/

Ikke fordi jeg vil af med mit Pandemic, men jeg har aldrig hørt om en der blev direkte snydt herinde.
Værste jeg har hørt er en som kørte efter en spil og da han kom havde sælgeren solgt det uden at informere ham der var på vej om det.

Vi er en ret lille gruppe af brætspillere her, det er ikke DBA :)
Jeg har heller ikke hørt om nogen, som er blevet snydt - men hvis det sker, vil jeg meget meget gerne vide det!!!!!
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Ønsker at købe Pandemic

Post by Foppwin »

Jeg har førsteudgaven derhjemme, som jeg godt vil slippe for 100 kr. Det er godt brugt (50-100) gennemspilninger. Kortene er i kortlommer, så de er i orden.
Danny

Image
Post Reply