Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Deerang »

Disse spil er sorteret men aldrig spillet. Absolut perfekt stand. Vil helst sælges i dag.

Samlet salg 700 kr.

Kontant ved afhentning Amager.
User avatar
Pharmand
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 165
Joined: Wed May 21, 2014 7:25 pm
Location: Århus C

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Pharmand »

Vil du ikke være sød at svare på dine tidligere salgsopslag? Jeg har spurgt til Cry Havoc i en tidligere tråd og har også gjort opmærksom via pb, og du har stadig ikke svaret.
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Deerang »

Undsklyd Pharmand for sent svar, Cry Havok er desværre solgt. Sorry.
User avatar
digter
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 936
Joined: Sat Aug 13, 2011 10:27 pm
Location: Odense
Has thanked: 8 times
Been thanked: 12 times

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by digter »

Jeg har tidligere købt en stor spilpakke fra Deerang, hvor der manglede op til flere komponenter. Komponenter jeg aldrig fik.

Jeg vil anbefale at man ser spillene igennem og evt. tæller de forskellige komponenter inden man afslutter handlen

For en god ordens skyld skal det nævnes at jeg kender køber der IKKE har haft problemer med køb fra samme person.
Image
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Deerang »

En af mine venner sagt jeg skulle ikke salg spil her da den er et meget lukket samfund og folk går op i småt ( feks at en spil er rodet ved modtagelsen ). Men Tak for dine negative postering, der lykkedes nu at jeg kan ikke salg de spil. Desværre lyver du da jeg har solgt mange spil til folk som har været meget glad for dem. Du kender ikke hele brætspil samfundet. Tak for din postering og forsætte Go jul.
User avatar
LuluChia
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 83
Joined: Tue Apr 19, 2016 12:37 pm
Favoritspil: Gloomhaven, Eldritch Horror, Pandemic Legacy
Location: Gentofte

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by LuluChia »

Jeg vil også sige at jeg har købt fra ham (ikke herinde men via Facebook group) uden problemer. Eneste problem for mig er at køre hele vejen til Kbh. S til at afhente :D
Spil jeg ejer, ønsker og generelt vil prøve: https://boardgamegeek.com/collection/user/LuluChia

Sidst spillet:
Image
User avatar
JoelP
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 682
Joined: Sun May 27, 2012 2:50 pm
Location: København

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by JoelP »

Nu siger han jo ikke at det er rodet, men at der mangler komponenter, hvilket du snakker helt udenom. Så sent som tidligere idag kaldte du en bruger for en nar, fordi han ville have dig til at svare på beskeder om den udvidelse han havde betalt for. Måske er det på plads med selvransagelse i stedet for beskyldninger om lukkethed?
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Parabellum »

Kan kun tilslutte mig manglende komponenter, men vil ellers ikke kommentere mere, da jeg ellers bare får flere mails fra brugeren med besked om at F... off. Enough said.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Stony »

Parabellum : Smid et mobilnummer. Så sponserer jeg gerne en tyver til den expansion. Hvis der er andre der er så venlige, så kan du købe din udvidelse hos en forhandler, og så kan Deerang hoppe i havet.

Fra den smule dialog jeg har set, synes jeg at kunne kende persontræk fra folk jeg eksempelvis har spillet World of Warcraft med. Det nytter ikke noget at forsøge at argumentere og tale til det bedste. Det preller af som vand på en gås.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Parabellum »

Tak Stony :-) for mig er det mest princippet. Kunne aldrig acceptere penge fra dig eller andre, men tusind tak for tanken.

Har også opgivet for måneder og mange bortforklaringer siden, nu er det mest for at advare andre gode folk herinde om at de skal passe lidt på når de evt handler med denne bruger.

PS: world of warcraft sammenligningen er ganske god, genkender det godt nu du siger det.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
User avatar
Pharmand
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 165
Joined: Wed May 21, 2014 7:25 pm
Location: Århus C

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Pharmand »

Deerang wrote:En af mine venner sagt jeg skulle ikke salg spil her da den er et meget lukket samfund og folk går op i småt ( feks at en spil er rodet ved modtagelsen ). Men Tak for dine negative postering, der lykkedes nu at jeg kan ikke salg de spil. Desværre lyver du da jeg har solgt mange spil til folk som har været meget glad for dem. Du kender ikke hele brætspil samfundet. Tak for din postering og forsætte Go jul.
People here take pride in keeping their promises and being sincere. If those are little things to you, you should take your friend's advice. It's not about knowing the entire board gaming community - it's about being consistent in your effort to deliver what's agreed upon. If you can't do that, you shouldn't be here. I'm sorry for being harsh, but you should learn from the criticism you receive. You've been criticized numerous times for the same things on Facebook, and that doesn't change just because people have had successful transactions with you.
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Sælges : A Feast For Odin og The Others 7 Sins

Post by Goblen »

Deerang wrote:En af mine venner sagt jeg skulle ikke salg spil her da den er et meget lukket samfund og folk går op i småt ( feks at en spil er rodet ved modtagelsen ). Men Tak for dine negative postering, der lykkedes nu at jeg kan ikke salg de spil. Desværre lyver du da jeg har solgt mange spil til folk som har været meget glad for dem. Du kender ikke hele brætspil samfundet. Tak for din postering og forsætte Go jul.
Er det ikke bare på sin plads at Admin vælger at verfe ham af forum. Indtil videre har han ikke formået at tale pænt til nogle mennesker herinde. Hverken Digter eller Parabellum er narre, eller ukendte i brætspilsverden. At en person forsøger at vise sine gode intentioner i et salg ved at svine alle til lugter mere af at han gemmer snyd eller bare dårlige leverancer.

For mig er det klart at dette ikke er en person der skal handles med eller stoles på. Fedt for dem der har fået deres spil, surt for dem der åbenbart er fanget i en meget lang flytning hvor kort, brikker og andre ting åbenbart ikke er pakket i spilleæsken, men i flere forskellige flyttekasser.
Post Reply