Spil til salg på Østerbro (og levering på DC)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
chr88
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 524
Joined: Sat Jun 18, 2011 7:36 am
Favoritspil: Agricola og Terra Mystica er mine to klare favoritspil! Andre favoritter er eurogames som Samurai, Ra, Hansa Teutonica, Caylus, Le Havre, El Grande, Puerto Rico, Goa, Ghost Stories, Taluva, Reef Encounter osv. - men også et partygame som Telestrations er genialt!
Tjek hellere end gerne min profil på BGG: http://boardgamegeek.com/user/ChrB
Location: 2100 Kbh Ø
Been thanked: 4 times

Spil til salg på Østerbro (og levering på DC)

Post by chr88 »

- Basari: Das Kartenspiel (tysk, men komplet sproguafhængigt - og der er engelske regler på nettet) - 40
- Beasty Bar: New Beasts in Town: 80
- Carolus Magnus (tysk, men komplet sproguafhængigt - og der er engelske regler i kassen, som er lidt slidt): 60
- Counting Fun (på kassen står der "Zählspass", men der er engelske regler i) - 100
- Die Kutschfahrt zur Teufelsburg (tysk): 60
- Fürstenfeld (tysk, men sproguafhængigt. Kassen er slidt): 70
- Gloobz: 60 (den ene pind til en af spillepladerne mangler, men påvirker ikke spillet)
- Kanban (OOP) – 320
- Kemet: Dice Tower Promo 2016: 60
- Klovn Spillet (dansk): gratis ved køb af andet
- Ligretto: 40
- Lost Legends - 90
- Mottainai deluxe (den store udgave for 2-5 personer): 110
- Noir (black box edition) - 120
- One Night Revolution: 50
- Rights: 80
- Single Card Game: GRATIS (please, en eller anden kom og hent det asap, det er godt nok et dårligt "spil"!)
- The Game Extreme (tysk, men komplet sproguafhængigt - og der er engelske regler på nettet): 70
- The Resistance Hostile Intent: 70
- Titans of Industry - 100
- Unlock - 160
- Voilá - 120
- Witness (OOP): 260

***
Spillene kan afhentes på min bopæl på Østerbro. Jeg kan også sende spil med posten (coolrunner/DAO), men orker ikke besværet med at sende for kun et enkelt eller to små spil. Kan også levere spillene på Djengis Con!
Mange af mine spil er i rigtig god stand, da de er blevet spillet ganske få gange. Hvis de ikke er i god stand, står det angivet. Nogle af spillene er på tysk (hvilket står angivet), men er komplet sproguafhængige. Spillene kommer fra et røgfrit hjem uden kæledyr. Skriv i tråden eller send en besked - også hvis du har andre bud end de ellers lave priser.
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 16 times
Been thanked: 4 times

Re: Spil til salg på Østerbro (og levering på DC)

Post by APK »

chr88 wrote: - Unlock - 160
Jeg vil gerne købe denne med overlevering på DC, hvis det er dette spil der er tale om: https://www.boardgamegeek.com/boardgame/213460/unlock

mvh
Eivind
/APK
Image
Post Reply