Søger et Legendary i Østjylland (hurtigt)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Søger et Legendary i Østjylland (hurtigt)

Post by Dummiz »

Så er dragen sendt på ferie sammen med svigerfamilien og jeg har de næste 3 dage jeg skal være alene 8) søger derfor en der har et Legendary spil til salg et sted i Østjylland så jeg kan fordrive tiden til dragen er hjemme igen. :mrgreen:
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Søger et Legendary i Østjylland (hurtigt)

Post by Mikkel »

Dummiz wrote:Så er dragen sendt på ferie sammen med svigerfamilien og jeg har de næste 3 dage jeg skal være alene 8) søger derfor en der har et Legendary spil til salg et sted i Østjylland så jeg kan fordrive tiden til dragen er hjemme igen. :mrgreen:
Sjovt så kække og modige vi bliver så snart dra...de søde damer har forladt skuden :D
Held og lykke med søgningen!
Image
Dummiz
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 222
Joined: Mon Oct 03, 2016 10:32 pm
Favoritspil: Clank,hive,Roll for the Galaxy,7 wonders Duel,Legendary Marvel
Location: Randers
Been thanked: 1 time

Re: Søger et Legendary i Østjylland (hurtigt)

Post by Dummiz »

Mikkel wrote:
Dummiz wrote:Så er dragen sendt på ferie sammen med svigerfamilien og jeg har de næste 3 dage jeg skal være alene 8) søger derfor en der har et Legendary spil til salg et sted i Østjylland så jeg kan fordrive tiden til dragen er hjemme igen. :mrgreen:
Sjovt så kække og modige vi bliver så snart dra...de søde damer har forladt skuden :D
Held og lykke med søgningen!
Jo tak var lige kæk nok da hun tog afsted skulle aldrig have sagt "farvel Puff vi ses på mandag) der kom der lidt røg ud af næsen på hende :lol:

Og tak :)
Post Reply