S/B: Mice & Mystics, LEVEL 7 [Omega Protocol], Freedom: The Underground Railroad, Mission: Red Planet (2nd edition)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

S/B: Mice & Mystics, LEVEL 7 [Omega Protocol], Freedom: The Underground Railroad, Mission: Red Planet (2nd edition)

Post by erthule »

Hej.

Jeg sælger/bytter de følgende titler væk. Jeg handler kun ansigt til ansigt i Aabenraa, Sønderborg eller Aarhus eller omegn til disse.

Mice and Mystics + udvidelsen Heart of Glom. Figurerne er malede. Spillet ~20 gange. Pris: 425 kr. SOLGT
LEVEL 7 [Omega Protocol]. Købt brugt, så jeg ved ikke hvor mange gange det er spillet, men det er i god stand. Pris: 425 kr.
Freedom: The Underground Railroad. Stand: Samme som ovenstående. Pris: 300 kr. SOLGT
Blue Moon Legends. Spillet 2 gange. Pris: 150 kr.
13 Days: The Cuban Missile Crisis. Spillet 2 gange. Pris: 160 kr.
Mission: Red Planet Second Edition. Spillet 2 gange. Pris: 225 kr. SOLGT

Udover disse har jeg Above and Below med den kickstarte eksklusive udvidelse Underforest and Desert Labyrinth bog + tokens. Udvidelsen er stadig i shrink. Jeg ved ikke, om jeg er klar til at sælge, men jeg kunne godt være interesseret i at bytte til noget andet godt. SOLGT

I bytte kan jeg bruge:
Stockpile
Castles of Burgundy
Kemet
The Voyages of Marco Polo
Orleans
Potion Explosion
Sagrada
Roll for the Galaxy
Chinatown
Arboretum
Archaeology: The New Expedition
Ra

eller evt:
Millenium Blades
Steampunk Rally
Automobiles
Dice Forge
Spil af Vital Lacerda
Glass Road
Chicago Express
Paris Connection
Valeria: Card Kingdom

Jeg hører gerne på forslag til andre byttehandler, men disse er hvad jeg hovedsageligt har i sigte. Har du nogle af disse til salg, kunne jeg også være interesseret i at høre priser.
Last edited by erthule on Sun Aug 13, 2017 5:35 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Gregaria
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Sun Jun 27, 2010 8:39 pm
Location: Gundsømagle
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: S/B: Mice & Mystics, LEVEL 7 [Omega Protocol], Freedom: The Underground Railroad, Mission: Red Planet (2nd edition)

Post by Gregaria »

Et muligt koncept: hvis du vil sælge Above and Below udvidelsen separat er jeg interesseret.
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

Re: S/B: Mice & Mystics, LEVEL 7 [Omega Protocol], Freedom: The Underground Railroad, Mission: Red Planet (2nd edition)

Post by erthule »

Spillene er også sat til salg på FB og der forhandler jeg i øjeblikket med en. Hvis det falder igennem, sælger jeg gerne til dig.
Post Reply