S: Starcraft

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

S: Starcraft

Post by Varming »

Jeg har et Starcraft der står og fylder, som jeg aldrig har spillet (er købt brugt). Alt er sorteret op og counters er lagt i en fin plastkasse.

Der er en brunlig plet på forsiden af kassen, jeg gætter noget vand har været spildt på den. Forsiden er i ret mange brune nuancer i forvejen, så det er ikke noget der springer voldsomt ud - men den er der. Hvis der er et nemt sted at share et billede, har jeg et klar :)

Spillet er ret stort (kassen), så jeg vil være ekstra glad, hvis køber er i nærheden af Vejle/Aarhus.

Jeg forestiller mig 650,- da spillet efter sigende ikke er voldsomt i omløb.
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: S: Starcraft

Post by Mr.OD »

Jeg synes at Starcraft plejer at ryge rimelig hurtigt, når det er til salg. Det er ikke længe siden der var et eksemplar med knækkede figurer til salg på Facebook. Det blev solgt for 800kr og der var flere interesserede :)
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: S: Starcraft

Post by Varming »

Det har jeg også bemærket, men ikke en eneste har vist interesse for mit eksemplar, hvor eneste minus er et mindre skjold uden på kassen :)
Mr.OD
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 142
Joined: Tue Jul 26, 2016 3:23 pm
Favoritspil: Forbidden stars, Cthulhu wars, Champions of midgard
Location: Esbjerg

Re: S: Starcraft

Post by Mr.OD »

Varming wrote:Det har jeg også bemærket, men ikke en eneste har vist interesse for mit eksemplar, hvor eneste minus er et mindre skjold uden på kassen :)
Jeg tror desværre at mange har glemt hvor godt det faktisk er :) Jeg synes det er væsentligt bedre end Forbidden stars, som egentlig er efterkommeren.

Men det er nok fordi spillet er 10 år gammelt, og der ikke er så mange eksemplarer derude. Så bliver der ikke snakket og genereret så meget hype for det, som der burde.

Anyways. Held og lykke med salget :)
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Re: S: Starcraft

Post by Varming »

Hvis nogen er interesserede, men gerne vil bytte med noget, er jeg interesseret i Zombicide: Black Plague (skal være Black Plague universet) eller Descent 2nd ed. (basegame og udvidelser)
Post Reply