Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion [Lukket]

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Stony »

Jeg tænker Deerangs tone lyder som den hurtigste genvej til at blive sparket ud andre steder også...
Sidst spillet:
Image
User avatar
Parabellum
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 487
Joined: Mon Nov 28, 2011 11:02 pm
Favoritspil: http://boardgamegeek.com/user/Parabellum76
Location: Viborg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Parabellum »

Jeg advarede allerede i en anden tråd for mere end 1 år siden, modtog aldrig mit spil, og blev kaldt grimme ting af ham i en personlig mail.
+1 til IKKE at kunne anbefale sælger, som vist nok også kører på ny profil via dba.dk da den anden sikkert er blevet blokeret.
Senest spillet:
Image
BGG-profil
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Frouvne »

Jeg har bevidst holdt lavt profil siden i aftes, men blander mig nu som administrator. Der har i denne tråd været eksempler på det, jeg syntes nærværende forum ikke hverken er eller bør være. Heldigvis indeholder den også gode eksempler på det modsatte, som jeg faktisk syntes altovervejende har været det, der har karakteriseret dette forum i hele den tid, det har eksisteret: At folk er hjælpsomme og kærer om hinanden og hele tiden gør det i en god tone. Den gode tone vægter jeg højt, men tænker også at der selvfølgelig kan ryge en finke af panden i en ophedet diskussion. Så den del vælger jeg i denne omgang at se bort fra. Til gengæld syntes jeg ikke, at de mange kommentarer om Deerang og hans virke kombineret med hans egen måde at forsvare sig på levner mig andre muligheder end at udelukke ham. Og det har jeg hermed gjort. Tak til dem der sobert har påpeget problemet og ikke mindst omfanget af det.
frouvne, administrator

Image
7Dahl7
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 98
Joined: Tue Aug 25, 2015 7:18 pm
Location: Herning

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion [Lukket]

Post by 7Dahl7 »

Jeg kan lige tilføje at han er politi anmeldt af mig for ikke at have sende brætspil jeg købte af ham for et beløb på 825 kr.
Post Reply