Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion [Lukket]

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion [Lukket]

Post by Deerang »

Jeg har til salg :

Folklore The Affliction Core Game

Folklore The Affliction Dark Tales Expansion

Folklore The Affliction Large Format World Map Playmat

Pre-release first printing. Åbnet men ikke spillet. Perfekt stand.
Kan afhentes eller sendes ( helst afhentning ).

1500 kr samlet salg kun.
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Deerang »

ændret prisen til 1200kr eller kom mcd et byd
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Goblen »

En lidt hård besked at skrive herinde, men køber I skal I være 100% sikre på varen.

Brugeren er blevet slettet af to Facebook-grupper fordi han har været lidt kreativ med betalinger og leverancer.
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Deerang »

tak for at sabotage mit opslag, har skrivet afhentning fortrækkes, prøve at læse ordinnlige næste gang dreng
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Jun 24, 2013 3:06 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Pouvla »

Deerang wrote:tak for at sabotage mit opslag, har skrivet afhentning fortrækkes, prøve at læse ordinnlige næste gang dreng

Det er sku dejligt at du er så positivt stemt over for fakta der meldes ud. Har du nogen kommentarer på hvorfor du blev smidt ud af 2 facebook grupper? Kan godt forstå du stadig er medlem her da admin laver fis i en hornlygte mht. opdateringer osv.

Så fortsæt du bare med at svine folk til på halv gebrokkent dansk og prøv at sælg dine varer imens.

Hvis du overvejer en anden karriere kan du starte som politiker, du virker til at have alle kvalifikationerne i orden...

Fra en anden tråd:
En af mine venner sagt jeg skulle ikke salg spil her da den er et meget lukket samfund og folk går op i småt ( feks at en spil er rodet ved modtagelsen ). Men Tak for dine negative postering, der lykkedes nu at jeg kan ikke salg de spil. Desværre lyver du da jeg har solgt mange spil til folk som har været meget glad for dem. Du kender ikke hele brætspil samfundet. Tak for din postering og forsætte Go jul.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 488 times
Been thanked: 524 times

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Gunness »

Pouvla wrote:Kan godt forstå du stadig er medlem her da admin laver fis i en hornlygte mht. opdateringer osv.
Nu er jeg lidt nysgerrig, da jeg både kender admin og forummet relativt godt. Nej, forumsoftwaren er ikke up to date, men hvad dækker dit "osv." ellers over?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Deerang »

drop det kim, you win, hope your meglomania is getting better...
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Goblen »

Deerang wrote:tak for at sabotage mit opslag, har skrivet afhentning fortrækkes, prøve at læse ordinnlige næste gang dreng
Det gjorde jeg. Skrev kreativ leverance og betaling. Det dækker bl.a over levering af ikke komplette spil. Det er vel ikke forkert at dette også er sket? Udover du ikke sender spil når du har fået penge.
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Jun 24, 2013 3:06 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Pouvla »

Gunness wrote:
Pouvla wrote:Kan godt forstå du stadig er medlem her da admin laver fis i en hornlygte mht. opdateringer osv.
Nu er jeg lidt nysgerrig, da jeg både kender admin og forummet relativt godt. Nej, forumsoftwaren er ikke up to date, men hvad dækker dit "osv." ellers over?

Ja det var måske puttet i lidt for hånd vending der i forbindelse med deerang..

Men blandt andet "døde" sektioner som viewforum.php?f=84 hvor sidste tråd er mig der spørger ind til sektionen for 2 år siden, sidste anmeldelse er 7 år gammel (x7 for internet tid, så 21 år)
Enten skal nogen lave noget til den sektion ellers bør den da deaktiveres og de originale tråde flyttes til en anden sektion måske - det er self ikke noget der er vigtigt såå :)
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 102
Joined: Mon Jun 24, 2013 3:06 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Pouvla »

Pouvla wrote:
Gunness wrote:
Pouvla wrote:Kan godt forstå du stadig er medlem her da admin laver fis i en hornlygte mht. opdateringer osv.
Nu er jeg lidt nysgerrig, da jeg både kender admin og forummet relativt godt. Nej, forumsoftwaren er ikke up to date, men hvad dækker dit "osv." ellers over?

Ja det var måske puttet i lidt for hånd vending der i forbindelse med deerang..
jeg er dog ret sikker på at jeg har læst flere der gerne så han blev slettet herfra og at han henvender sig negativt i pb'er til folk som kritiserer ham (har jeg dog ikke selv prøvet)

Men blandt andet "døde" sektioner som viewforum.php?f=84 hvor sidste tråd er mig der spørger ind til sektionen for 2 år siden, sidste anmeldelse er 7 år gammel (x7 for internet tid, så 21 år)
Enten skal nogen lave noget til den sektion ellers bør den da deaktiveres og de originale tråde flyttes til en anden sektion måske - det er self ikke noget der er vigtigt såå :)
Deerang
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 46
Joined: Sat Oct 22, 2016 8:17 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Deerang »

kim likes to torture people med psykisk sydmme, hans harrasment var så større at jeg blive indlagt, der er to sider til den her story...
Thomas0606
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 66
Joined: Sat Aug 01, 2015 6:05 pm
Location: Østerbro

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Thomas0606 »

Hey Folkens,

Lige inden at i saver Deerang midt over vil jeg gerne meddele at jeg har købt spil af ham flere gange og at alt har været i ok stand. Kender ikke alle hans ugerninger , men sagen skal altid ses fra flere vinkler. Råb op, vær sur men kom videre i teksten ..og hold den gode tone.
Man er jo ikke tvunget til at købe de forbanede spil.

Go aften.
Michael_Olsen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 462
Joined: Tue Apr 09, 2013 10:44 pm
Location: Ringsted
Contact:

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Michael_Olsen »

Thomas0606 wrote:Hey Folkens,

Lige inden at i saver Deerang midt over vil jeg gerne meddele at jeg har købt spil af ham flere gange og at alt har været i ok stand. Kender ikke alle hans ugerninger , men sagen skal altid ses fra flere vinkler. Råb op, vær sur men kom videre i teksten ..og hold den gode tone.
Man er jo ikke tvunget til at købe de forbanede spil.

Go aften.
Jamen Goblen holdt da en fin tone synes jeg.

Forøvrigt, at han har lavet mange salg uden problemer ændrer jo ikke ved at han har lavet salg med problemer også. Jeg vil vove at påstå der har været en del klager over ham på Facebook grupperne.

Og som der er blevet gjort opmærksom på: Når han bliver konfronterert med det går han i defensiven. Det finder jeg absolut ikke betryggende.

Så jeg synes det var flinkt gjort af Goblen at smide en lille advarsel.
Image
User avatar
Goblen
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1381
Joined: Mon Nov 26, 2012 4:48 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Terra Mystica, Battlestar Galactica, Dead of Winter, Kingsburg, The Gallerist, The Resistance, Shakespeare
Location: Lundby
Has thanked: 17 times
Been thanked: 45 times
Contact:

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Goblen »

Thomas0606 wrote:Hey Folkens,

Lige inden at i saver Deerang midt over vil jeg gerne meddele at jeg har købt spil af ham flere gange og at alt har været i ok stand. Kender ikke alle hans ugerninger , men sagen skal altid ses fra flere vinkler. Råb op, vær sur men kom videre i teksten ..og hold den gode tone.
Man er jo ikke tvunget til at købe de forbanede spil.

Go aften.
Synes nu det er ham der er lidt angrebslysten. Kan godt lide dreng-kommentaren. Den viser alt synes jeg. Skriver ikke at folk ikke skal handle med ham - bare være sikker.

Nu undviger han og vil ikke svare på kommentarer om manglende leverancer efter sabotage-beskyldningen, og jeg håber ikke han mener jeg er Kim. At han forklarer han har været psykisk syg er beklageligt, og jeg ser ikke hvordan det retfærdiggøre hans tone.
Logos32
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 87
Joined: Sun Sep 15, 2013 2:20 pm

Re: Salg Amager : Folklore The Affliction + expansion

Post by Logos32 »

Ret skal være ret. Han er aldrig smidt ud af nørdgruppen. Han forlod den i vrede over et eller andet og vi har siden ikke accepteret hans anmodninger om at kommer ind igen. Han er dog smidt ud af brætspils gruppen 2 gange.

mvh.
Post Reply