Købes: Carcassonne standalones, Agricola ACBaS, Rivals for Catan

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
cyberdude
Posts: 2
Joined: Tue Mar 06, 2018 12:56 am

Købes: Carcassonne standalones, Agricola ACBaS, Rivals for Catan

Post by cyberdude »

Hej alle på GermanGames,

Jeg søger nogen der ligger inde med følgende spil, gerne i uåbnet stand, eller så god stand som muligt. Gerne Engelsk hvis det er det i ligger inde med og Dansk.
Betaler hjertens gerne for fragten, ellers har jeg mulighed for noget pickup i Sønderjylland, Midt og øst jylland, Randers, Odense og evt. Kbh afhængigt af hvilke område af Kbh.

Søger følgende spil:
  • Agricola: All Creatures Big and Small
  • Carcassonne: The Castle / Carcassonne Slottet
  • Carcassonne: Hunters and Gatherers / Carcassonne Jægere og Samlere
  • The Rivals for Catan
  • Jambo
Håber jeg kan finde nogle herinde der ligger inde med nogle af disse. :)
User avatar
Neumann
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Fri Aug 19, 2016 7:38 pm
Has thanked: 25 times
Been thanked: 69 times

Re: Købes: Carcassonne standalones, Agricola ACBaS, Rivals for Catan

Post by Neumann »

Jeg har ACBaS med en enkelt udvidelse, som ikke ser så meget spil herhjemme længere. Sender dig en PB
cyberdude
Posts: 2
Joined: Tue Mar 06, 2018 12:56 am

Re: Købes: Carcassonne standalones, Agricola ACBaS, Rivals for Catan

Post by cyberdude »

Tusind tak for din besked :)
Jeg har lagt mærke til dit navn :mrgreen: da jeg godt så i en tråd fra sidste år at du lige havde købt det efter at have misset det i en tråd.
Jeg må antage at den er brugt? :)
Agricola ACBaS var lige den jeg mindst lige havde brug for lige nu, specielt i brugt tilstand. Da der fornyligt er kommet besked om at Agricola ACBaS udkommer i en reprint big box "soon'ish".
Jeg går lige og venter de næste par dage om der kommer noget information om hvor lang tid "soon'ish" er :)

Jeg er kun lige påbegyndt min søgning de sidste 2 dage, så jeg holder dig lige baghovedet om at du har en brugt udgave, hvis jeg ikke kan opdrive en ubrugt.

https://boardgamegeek.com/article/28428599#28428599

Prisen er fin nok hvis jeg ikke kan finde en ubrugt og/eller der går mange måneder før den nye reprint/big box kommer.
Post Reply