K: magickort,decks mm (standard, modern og commander)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Andersb
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 61
Joined: Sun Aug 07, 2016 12:19 am

K: magickort,decks mm (standard, modern og commander)

Post by Andersb »

Hej.

Som overskriften lyder, søger jeg magickort, hvis nogle har kasser, æsker eller andet (købedecks osv) til at ligge de vil af med.
Skriv hvad I har.
Mvh Anders
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

Re: K: magickort,decks mm (standard, modern og commander)

Post by erthule »

Jeg har en kasse stående med lidt af hvert, og adskillige Commander decks, som jeg enten selv har sammensat eller som jeg har købt og tweaket lidt. Jeg har også et par fuel decks og lignende. Jeg har ikke lige kortlister ved hånden - er der noget bestemt, du er ude efter? Jeg kan ikke hjælpe med Standard legal deck, og jeg har heller ingen dyre modern deck, men hvis det er til casual spil og commander, har jeg en del.

Hvor I landet befinder du dig?

Edit: det går op for mig, at vi har haft denne snak før :) Jeg kan stadig tilbyde at bygge en cube, og jeg har som sagt også commander kort. Du skal være velkommen til at skrive, hvis det har interesse.
Andersb
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 61
Joined: Sun Aug 07, 2016 12:19 am

Re: K: magickort,decks mm (standard, modern og commander)

Post by Andersb »

erthule wrote:Jeg har en kasse stående med lidt af hvert, og adskillige Commander decks, som jeg enten selv har sammensat eller som jeg har købt og tweaket lidt. Jeg har også et par fuel decks og lignende. Jeg har ikke lige kortlister ved hånden - er der noget bestemt, du er ude efter? Jeg kan ikke hjælpe med Standard legal deck, og jeg har heller ingen dyre modern deck, men hvis det er til casual spil og commander, har jeg en del.

Hvor I landet befinder du dig?

Edit: det går op for mig, at vi har haft denne snak før :) Jeg kan stadig tilbyde at bygge en cube, og jeg har som sagt også commander kort. Du skal være velkommen til at skrive, hvis det har interesse.
Haha ja, jeg kan godt se vi har skrevet sammen før :) Jeg købte for noget tid siden, 4-5 forskellige event-decks af en herinde, for ca. 30-40kr pr. styk, så det var lidt sådan noget jeg håbede på i starten :)
Jeg går ikke nok op i det, til at jeg vil bruge en masse penge på spillet, men vi er begyndt at spille lidt commander, hvilket er meget sjovt. Så hvis du har nogle spændende-billige commander decks, ville det måske være spændende :)
Mvh Anders
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

Re: K: magickort,decks mm (standard, modern og commander)

Post by erthule »

Bare lige for at afstemme forventninger: hvad er billigt for dig, når det kommer til et commander deck? 30-40 kr giver ikke meget deck, når der er 100 kort i, men det behøver heller ikke koste adskillige hundrede.
Andersb
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 61
Joined: Sun Aug 07, 2016 12:19 am

Re: K: magickort,decks mm (standard, modern og commander)

Post by Andersb »

erthule wrote:Bare lige for at afstemme forventninger: hvad er billigt for dig, når det kommer til et commander deck? 30-40 kr giver ikke meget deck, når der er 100 kort i, men det behøver heller ikke koste adskillige hundrede.
Ja, det var nok en god ide :) Jeg vil nok kun give omkring 100kr decket. Afhængigt af hvad det er.
Mvh Anders
erthule
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2016 3:59 pm
Favoritspil: Concordia, Scythe, Roll for the Galaxy
Location: Silkeborg

Re: K: magickort,decks mm (standard, modern og commander)

Post by erthule »

Super. Jeg kigger gerne på det ved lejlighed så. Jeg elsker udfordringen med at deckbuilde på et budget. Det skulle nok kunne lade sig gøre at lave noget spændende til 100 kr per deck.
Post Reply