Købes: Champions of Midgard Playmat

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
AndersSN
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 11
Joined: Mon Dec 18, 2017 9:21 pm

Købes: Champions of Midgard Playmat

Post by AndersSN »

Ved godt det er et long shot, men prøver alligevel.

Mvh. Anders
ChaucerDK
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 15
Joined: Wed May 18, 2016 11:26 am

Re: Købes: Champions of Midgard Playmat

Post by ChaucerDK »

Hej. Er lige blevet snydt af en gut på bgg da jeg prøvede at købe CoM: Jarl edition af ham. I den forbindelse havde jeg snakket med Grey Fox games, og de fortalte at Gamematen ville komme som en addon til deres kickstarter for Reavers of Midgard (der er en åndelig efterfølger til CoM) i oktober. Selve spillet og addons ville så godt nok først komme engang i det nye år. Det kunne være værd at vente på hvis der ikke er nogen der har en de vil sælge.

Ellers kan den stadig købes fra USA via Greyfox games hjemmeside. Hvis du bor på Sjælland vil jeg gerne gå med i et samkøb og splitte forsendelse og afgift til Postnord.
AndersSN
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 11
Joined: Mon Dec 18, 2017 9:21 pm

Re: Købes: Champions of Midgard Playmat

Post by AndersSN »

Hej.

Er ked af at høre du er blevet snydt over BGG - det er sgu surt!
Tak for info vedr. Reavers of Midgard - den har jeg helt misset. Tænker jeg vil følge den, og så se hvad det giver af muligheder.
Hvis det ikke lykkes, så skriver jeg til dig ift. køb af 2 x gamemats direkte fra Grey Fox Games :)
Tak for hjælpen endnu engang.

Mvh. Anders
ChaucerDK
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 15
Joined: Wed May 18, 2016 11:26 am

Re: Købes: Champions of Midgard Playmat

Post by ChaucerDK »

Hej,

Ja det var noget møg at blive snydt. Jeg venter selv og ser på kickstarteren, om det giver mening at købe spil og gamemat gennem den - det afhænger lidt af hvor lang leveringstid der vil være på det. Du skriver bare hvis du er med på et fælleskøb (så må vi se om jeg kan holde mig fra at impulskøbe det inden ;) ).
AndersSN
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 11
Joined: Mon Dec 18, 2017 9:21 pm

Re: Købes: Champions of Midgard Playmat

Post by AndersSN »

Det er en aftale :)
Post Reply