Spiltest af Numeracy

Her kan alle med en lille designer i maven diskutere alt omkring brætspilsdesign.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Brian wrote:
PS: Til Qute: Det lyder supergodt....! Taastrup virker også som en fin placering transportmæssigt.... Hvis der skulle blive behov for mad, drikkervarer eller andet, så betaler jeg det gladeligt.... Det er det mindste... :)
ha ha, supergodt ved jeg nu ikke helt. Stole plejer folk at værdsætte :D
Kan da også være der er en 4 stykker og et lille bord.

Men kontakt lige hvis det bliver til noget og det skal være i Taastrup.

Jeg kan ikke tir, tor og fre.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Andrea, Stony og Qute - så er der tre deltagere foruden designeren - i så fald trækker jeg mig gerne, da det i forvejen skulle klemmes ind :wink:

Held og lykke med testningen!
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

qute wrote: Men kontakt lige hvis det bliver til noget og det skal være i Taastrup.
Taastrup er i hvert fald fint med mig :)
Jeg kan ikke tir, tor og fre.
Jamen så foreslår jeg en mandag, da jeg ikke kan på onsdage.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9178
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Hæ hæ... Nu begynder det så at blive morsomt. Mandag kan jeg normalt godt, men nu på mandag er kæresten og jeg inviteret ud til svigerforældrene.

Normalt er der ikke nogen aften jeg kategorisk ikke kan. Jeg skal bare vide det lidt på forhånd. Og på onsdage kan jeg tidligst være på pletten omkring kl. 19.00

Jeg kan forstå at det snart haster med at få spil-testet, så I skal være velkomne til at køre seancen uden mig. Kan det lade sig gøre at arrangere det hvor jeg kan, er jeg game. Og ellers er det helt okay.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Stony wrote: Jeg kan forstå at det snart haster med at få spil-testet, så I skal være velkomne til at køre seancen uden mig. Kan det lade sig gøre at arrangere det hvor jeg kan, er jeg game. Og ellers er det helt okay.
Det vil passe mig fint, hvis det bliver mandag d. 22 - næste uge er ret travl for mit vedkommende, så der vil jeg helst ikke booke min mandag :)
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Efter d. 16.01 er jeg klar på Fyn, hvis noget bærer dig i den retning..
Brian
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 29
Joined: Thu Jan 04, 2007 3:34 pm

Post by Brian »

Det lyder jo meget fint alt sammen...

Andrea, det vil passe mig fint nok med mandag den 22

Qute, vil det være ok med dig den 22/1 i Taastrup? Hvis ja, hvilket tidspunkt vil være ok for dig? Hvad med kl. 19?

Stony, hvis du får tid/lyst, har stedet, så er jeg klar, hvis der er grønt lys hjemmefra...., hvilket nok bliver den største forhindring.

Varming, det lyder supergodt. Den er jeg med på. Igen skal jeg lige have grønt lys, men ellers er jeg klar. Jeg sender dig en pb, hvis muligheden opstår...

Det bliver spændende, om det bliver til noget med ovenstående. Jeg håber det og glæder mig.... Det bliver i såfald interessant at høre folks evaluering.... og nu ingen falske høflighedsfraser.... Hvis man synes det er noget bras, eller delelementer er det, så er det kun fint at få dem på bordet.... Masser af katastrofer i historien kunne været undgået, hvis folk blot havde sagt, hvad de i virkeligheden mente.... :)
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9178
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Post by Stony »

Jeg kan sagtens d. 22. Det var mere hvis jeg skulle lægge hus til, at det skulle koordineres med hjemmefronten, så man ikke får lavet planer på tværs af hinanden.
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Jeg vil nok kunne være med en fredag aften, hvis der skal spilles Numeracy i Odense. Men jeg må hellere lige advare om, at jeg faktisk er ret god til Numeracy, når jeg selv skal sige det :D -
Danny Rasmussen
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Jeg har sagt ja til den 22.

Jeg har forslået kl 18:30.

Skriv en privat besked for at få min adresse.
Brian
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 29
Joined: Thu Jan 04, 2007 3:34 pm

Post by Brian »

Det er utroligt pænt af dig.... :)
Jeg håber, at Andrea og Stony stadig har tid/lyst...

Jeg vil godt beklage, at jeg endnu ikke har præsenteret spillet med illustrationer, men undskyldningen er, at jeg ganske enkelt ikke har haft fysisk overskud til det... Jeg har en lille trold, på 2½ år og som regel er det først fra kl. 21-22, at det er muligt at lave noget. Og energien har bare ikke været tilstede her i den seneste uge..., desværre... :cry:

Endvidere er det uhyggeligt tidskrævende/kompliceret at skulle forklare alle de varianter man tænker på og hvorfor man gør det. Det gør jeg gerne på mandag.... :). Forestil jer f.eks. at "grundmotoren" kan spilles på minimum 3 forskellige måder, at vinderkriteriet kan spilles på minimum 5 forskellige måder, og at en hel del af disse 5 forskellige måder igen har yderligere et antal forskellige muligheder, og at antallet af disse muligheder ikke nødvendigvis er de samme for de 5 forskellige måder....! Og så er der komponenterne.... Ja, man kunne blive ved...

Så at (prøve på at) lave spil er bare en ekstrem ting...., og jeg tror ikke, at jeg orker sådant et forløb en anden gang...., men nu håber jeg, at det her kan blive færdigt.... :) . Og at kunne spille på mandag vil være en gigant hjælpende hånd, da jeg forhåbentlig hurtigt kan få elimineret nogle af de variantgrene, jeg tænker på.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Post by Andrea »

Jeg kan stadig på mandag, men ikke til langt ud på natten :)

Du får lige en PM.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Held og lykke med testen i aften - jeg håber, at nogen vil løfte sløret lidt for, hvad og hvordan i morgen!

helle
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Helle wrote:Held og lykke med testen i aften - jeg håber, at nogen vil løfte sløret lidt for, hvad og hvordan i morgen!

helle
Jeg glæder mig ihvertfald :D

Bliver sjovt at spille et hjemmelavet spil. Er også spændt på hvor lowtech det bliver :P
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Post by qute »

Så blev der spillet.

Vi nåede kun et spil, men jeg synes alligevel vi fik en god forståelse for spillet. Det var ihvertfald sjovt at spille et hjemmebrygget spil.
Også fordi der er nogle ret unikke ting i spillet :D
Post Reply