Forhandlerliste

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
denmyos
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 156
Joined: Sat Mar 07, 2009 3:41 pm

Re: Forhandlerliste

Post by denmyos »

Er boardgamer.dk lukket?
Linket smider mig over til hyggeonkel.dk
Image
User avatar
Jonezy
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1472
Joined: Thu Mar 10, 2011 7:32 pm
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Location: Taastrup (København)
Has thanked: 288 times
Been thanked: 177 times

Re: Forhandlerliste

Post by Jonezy »

denmyos wrote:Er boardgamer.dk lukket?
Linket smider mig over til hyggeonkel.dk
Jeps. Det er solgt til hyggeonkel.dk for et par uger siden.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Forhandlerliste

Post by Larsine »

Men hyggeonkel har også god service, så dem kan du trygt bruge.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

For god ordens skyld burde Boardgamer.dk nok blive fjernet fra listen ... desværre.
frouvne, administrator

Image
MKR
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 37
Joined: Thu Apr 02, 2015 5:49 am
Location: Hørning

Re: Forhandlerliste

Post by MKR »

Jeg kan varmt anbefale http://www.brettspielversand.de/ og http://www.boardgameshop.eu/, hvis man går sammen med +4-5 andre om at bestille en masse, mest sproguafhængige, spil hjem.
Jakob-Nordiskspil.dk
Posts: 3
Joined: Tue Jul 05, 2016 8:34 pm

Re: Forhandlerliste

Post by Jakob-Nordiskspil.dk »

Hejsa
Jeg ville lige gøre opmærksom på os hos http://www.nordiskspil.dk
Vi overtog webshoppen i Oktober sidste år, og udvider vores sortiment løbende - Pt. har vi over 200 titler på lager. Så vi er et stykke fra at have komplet udvalg men vi er godt på vej.

Vi går primært op i at kunne følgende:
- Hurtig levering
- Lav fragtomkostning (25 kr.)
- Så grundige beskrivelser af spillene som overhovedet muligt!

Så selvfølgelig skabe et sortiment til som de fleste brætspils entusiaster kan nikke genkendende til :)
Men ville da gerne høre fra nogle andre brætspils entusiaster hvis vi mangler noget helt åbenlyst!? :D
Besøg os hos http://www.nordiskspil.dk og find inspirerende beskrivelser af brætspil, samt altid gode priser!

Inspiration til kvalitetstid og Offline hygge.
User avatar
Gamenight
Posts: 3
Joined: Sun Jun 11, 2017 8:51 pm
Favoritspil: Android Netrunner, Blood Bowl, X-Wing Miniatures, Blood Bowl: Team Manager. Jeg kunne blive ved...
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Gamenight »

Hej GG.

Jeg vil da også lige gøre lidt reklame for min lille butik Game Night som har kørt siden April 2017.
Idéen med butikken er at levere spil til jer så billigt og hurtigt som det kan lade sig gøre.

Vi arbejder løbende på at få et endnu større sortiment så vi kan levere spil som både gør nørder (som os selv), men også alle andre glade.

Vi tager 34 kr. i fragt og sender med GLS, DAO og PostNord.


Jeg håber at I vil tage godt imod os.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Velkommen til :)

Jeg er i tvivl om jeres fragtpriser. Du skriver 34 kr, men under jeres handelsbetingelser står der 40 kr?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Gamenight
Posts: 3
Joined: Sun Jun 11, 2017 8:51 pm
Favoritspil: Android Netrunner, Blood Bowl, X-Wing Miniatures, Blood Bowl: Team Manager. Jeg kunne blive ved...
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Gamenight »

Mange tak skal du have Gunness.

Ja, det var en smutter. 40 kr var vores gamle pris, jeg havde ikke fået opdateret handelsbetingelserne :oops:
34 kr er den korrekte pris og handelsbetingelserne er opdateret.
selskabsspil
Posts: 1
Joined: Thu May 24, 2018 4:02 pm

Re: Forhandlerliste

Post by selskabsspil »

Hej,

Jeg vil blot skrive et indlæg, da jeg har åbnet webshoppen https://Selskabsspil.dk sidste år.
Der er et udvalg af næsten 100 spil pt. men der udvides efterhånden.

Levering koster 35 kr. og sker med GLS til pakkeshop, og levering med PostNord når det er med omdeling (60 kr.)

Jeg håber i tager godt i mod shoppen!
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Velkommen til :) Du er nu på listen (som i øvrigt er opdateret en smule).
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
Post Reply