The Book Depository

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

The Book Depository

Post by netsapiens »

Jeg faldt over the book depository, som reklamerer med gratis levering!


Nuværende tilbud:





Det er noget lort at navigere deres side, og man kan ikke bestille noget der ikke er på lager.
post gerne herunder hvis i finder nogle spil der er på lager hos dem, de har nogle rimeligt gode priser ind imellem.

Edit:
De har nu vist sig særdeles stabile i levering af alle varer, og følgende er eksempler på deres kundeservice:

Jeg bestilte Starcraft til ca. £35, fragtfrit. Jeg modtog det med buler i to af hjørnerne. Vi taler her om buler på størrelse med et lille hammerslag, eller svarende til en tommelfinger-størrelse.
Jeg sendte dem følgende mail:
Claus Møller wrote:I just today got around to opening the package from order: BDG-6180016-1085647 I am writing this to inform you that the package had been damaged in transport (I assume). It's not so bad that the product needs replacement, but bad enough that had this been a gift, I would have had to get another copy. The product was wrapped in a single layer of cardboard (some of the books I've received have been double-wrapped). I just felt obligated to let you know the state of the package. Best Regards Claus M Jensen
Samme dag får jeg følgende svar:
TheBookDepository wrote:Dear Claus,
I’m terribly sorry to hear you have received the title in this condition. Would you accept a 30% refund as an offer of compensation?
Ved en anden lejlighed skrev jeg til dem fordi jeg ikke havde modtaget pakken efter et stykke tid, og fik prompte følgende svar:
TheBookDepository wrote:It really should have arrived by now, perhaps it is delayed in the post. If you still haven't received it by the 16th October we are happy to send a free replacement or refund you in full.
Jeg kan kun anbefale dem varmt til både bøger og de spil de nu engang har på lager :)
Last edited by netsapiens on Thu Oct 30, 2008 9:00 pm, edited 3 times in total.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 331
Joined: Mon Oct 16, 2006 3:47 pm
Location: Vejle

Post by Varming »

Tide Of Iron £33,70
User avatar
Danny
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 267
Joined: Thu May 04, 2006 12:11 am
Location: Svendborg

Post by Danny »

Det er sgu godt nok nogle lave priser. Hey hvem er med på indkøb derfra og deling af fragprisen? :lol:
Danny Rasmussen
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Post by MesterLars »

Jeg har købt bøger derfra et par gange.

Der har ikke været nogen problemer.
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Post by Aratar »

Jeg fik Starcraft til 280 kr gennem dem for et par uger siden :D. Det var fremme ca. en uge efter bestillingen. Der var nogle få brækkede figurer, men det har vist været standard for alle Starcraft-æsker. Fantasy Flight Games sender dog erstatninger ud, så det er super.
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: The Book Depository

Post by Andrea »

netsapiens wrote: Det er noget lort at navigere deres side
... nogen gode råd? Har prøvet at kigge på siden, men er ved at få spat :)
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 487 times
Been thanked: 524 times

Re: The Book Depository

Post by Gunness »

netsapiens wrote:Det er noget lort at navigere deres side
Det må man sige! Er der anden måde at få "overblik" over brætspil på end at søge på "board game" og få 2000+ hits?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Foreløbige søgekriterier der giver "rimelige" hits... vi er der stadig ikke, men man kan komme lidt derhen ad med følgende:

Fantasy Flight
Fantasy Flight pub
Mayfair Games
Mongoose Publishing
White Wolf Publishing
Knizia
miniatures team
wizard of the coast

Det er dem jeg har fundet frem til indtil videre.. desværre har det ikke givet nogle resultater på lager, men så får man det da snævret ind.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Post by Aratar »

De har meget få spil på lager, så det bedste er nok at holde øje med Boardgamegeek, hvor folk skriver, når de får spil på lager.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 448 times
Been thanked: 629 times
Contact:

Post by Frouvne »

Aratar wrote:De har meget få spil på lager, så det bedste er nok at holde øje med Boardgamegeek, hvor folk skriver, når de får spil på lager.

Hvor på Boardgamegeek skriver de det?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Post by Aratar »

Under "hot deals". Den sektion tror jeg er en del af ens forside som standard, hvis man har en bruger på siden.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: The Book Depository

Post by netsapiens »

P.t. på lager hos book depository:

Tide of Iron: £36
TannHäuser: £27

gratis fragt
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: The Book Depository

Post by weilmann »

Tusind tak for tippet - de ankom i denne uge, og jeg glæder mig meget til at komme igang med dem.
Mvh
Martin
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: The Book Depository

Post by netsapiens »

Dejligt at høre når folk har udnyttet et tilbud man har fundet. Så føler man ikke at man spilder sin tid med at poste sine "fund", så bliv endelig ved med det.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Re: The Book Depository

Post by Belgarath »

Hej

Jeg vil også sige tak for tippet :D Havde kigget efter spillet Tide of iron i et stykke tid, men syntes at de 600-800 kr. man skal give for det herhjemme var lige i overkanten. Så jeg skyndte mig at bestille da jeg så at de havde spillet til 390 kr. på the book depository :D
Post Reply