WEB butikker i UK

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

WEB butikker i UK

Post by akwlinka »

Jeg har aldrig handlet med butikker i England.

Er der nogen der kender butikker med stort udvalg af brætspil, eller ellers har nogle erfaringer
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Andrea »

Gameslore har vi handlet med... hm.. en eller to gange, og det fungerede fint. Personligt synes jeg, at portoen er lige lovlig pebret, men omvendt er deres udvalg ganske godt.

Morat Games var den første online brætshop, vi handlede hos (ahh... nostalgi :)), men deres udvalg er knapt så imponerende.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 20 times
Been thanked: 83 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Jens_Hoppe »

Butikken med det suverænt største udvalg i alle genrer og typer af spil må være Leisure Games i Nord-London.

Gamle/brugte spil - inklusive men ikke udelukkende krigsspil og fantasyspil - har Second Chance Games rigtigt mange af.

Ellers er ovenfor nævnte Games Lore gode (forudsat man får sine varer!)

JKLM Direct har jeg ikke prøvet, men de ser ud til at have et godt udvalg. Green Knight Games og Spirit Games har vist generelt et godt ry på BGG.

Personligt synes jeg at de engelske forhandlere primært har deres berettigelse hvis man skal shoppe spil som ikke bare er klassiske eurogames (eller hvis disse absolut skal være på engelsk).
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Stony »

Jeg har ligeledes handlet hos Gameslore, og har intet at klage over. Eller det vil sige, jeg havde faktisk en spøjs episode, men det var vist næppe deres fejl. Jeg havde lavet en bestilling på en 6-7 spil, men havde efter et par uger ikke modtaget noget. Jeg rykkede for det. Jeg fik besked at spillene var blevet sendt. Jeg ventede et par uger mere, og rettede så henvendelse igen. De oprettede en sag hos postvæsenet, og sendte en ny pakke. Allerede to dage senere modtog jeg spillene. Og et par dage senere modtog jeg en pakke mere. Jeg havde pludselig modtaget begge pakker. Jeg snakkede med dem, og ville egentlig helst være fri for at betale porto for at sende dem retur, så vi lavede en aftale om at jeg fik noget ekstra rabat på pakke nummer to, så da jeg fik afsat 5 af spillene til anden side, havde jeg fået dækket mine omkostninger.
Upåklagelig service.

Jeg har så også lagt en bestilling hos JKLM Games, men den bestilling har jeg endnu ikke set noget til. Jeg ville ellers forvente at have modtaget pakken for over en uge siden, så jeg har lige skrevet en rykker.
Der er åbenbart noget dårlig karma over mine bestillinger fra England...? Jeg har dog også benyttet mindst en engelsk butik mere, men jeg kan ikke huske navnet. Men det må være gået upåklageligt, for ellers ville jeg have husket det. :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9176
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:Spirit Games har vist generelt et godt ry på BGG.
Ahhh ja. Spirit Games har jeg også benyttet mig af. Det forløb så hudt jeg hvisker lige efter bogen.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: WEB butikker i UK

Post by Brichs »

Jeg kan anbefale www.iguk.co.uk - bedre kendt som Infinity Games.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Andrea »

Brichs wrote:Jeg kan anbefale http://www.iguk.co.uk - bedre kendt som Infinity Games.
Hvad er dine erfaringer med portoen? Jeg testede deres side for nylig, og portoen for et alm. størrelse spil samt et lidt mindre spil var tålelig (8 pund), men lagde jeg to alm. størrelses spil oveni, så steg portoen pludselig med 20 pund! :o
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: WEB butikker i UK

Post by Brichs »

Jeg var på arbejde, så derfor lidt kort for hovedet sidst.

Anyways, jeg har fine erfaringe med iguk's porto. Givet, hvis man køber meget bliver portoen rimelig heftig, men det er noget med at så bliver pakken for uhandy til at kunne sende som alm brev, og skal sendes som pakke - og det koster knaster at sende pakker ud af landet.

Man kan evt snakke med dem, om at sende det som 2 små alm breve i stedet - nogle gange er det billigere, og de er til at snakke med. :)
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: WEB butikker i UK

Post by qute »

Andrea wrote:
Brichs wrote:Jeg kan anbefale http://www.iguk.co.uk - bedre kendt som Infinity Games.
Hvad er dine erfaringer med portoen? Jeg testede deres side for nylig, og portoen for et alm. størrelse spil samt et lidt mindre spil var tålelig (8 pund), men lagde jeg to alm. størrelses spil oveni, så steg portoen pludselig med 20 pund! :o
Jeg mener det er efter vægt. Så kan du lære at putte descent i kurven :wink:

Jeg har besluttet mig for at købe af gameslore. Men de har noget halløj så man skal verify sit visa kort. Hvilket jeg ikke kan. Måske skulle jeg få sådan en pinkode dims af danskebank. Håber min partner-in-crime snart tager sig sammen og bestiller...
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Andrea »

qute wrote: Jeg mener det er efter vægt. Så kan du lære at putte descent i kurven :wink:
Det er lige præcis, hvad det er - og eftersom de ikke har ca. angivelser på portopriser på deres hjemmeside, så skal man passe lidt på, at man ikke bliver for ivrig, når man bestiller.
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: WEB butikker i UK

Post by Brichs »

qute wrote:
Andrea wrote:
Brichs wrote:Jeg kan anbefale http://www.iguk.co.uk - bedre kendt som Infinity Games.
Hvad er dine erfaringer med portoen? Jeg testede deres side for nylig, og portoen for et alm. størrelse spil samt et lidt mindre spil var tålelig (8 pund), men lagde jeg to alm. størrelses spil oveni, så steg portoen pludselig med 20 pund! :o
Jeg mener det er efter vægt. Så kan du lære at putte descent i kurven :wink:

Jeg har besluttet mig for at købe af gameslore. Men de har noget halløj så man skal verify sit visa kort. Hvilket jeg ikke kan. Måske skulle jeg få sådan en pinkode dims af danskebank. Håber min partner-in-crime snart tager sig sammen og bestiller...
Jeg bruger personligt paypal, når jeg handler med dem. Det er nemmere, når man ikke lige er ved sin netbank.
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: WEB butikker i UK

Post by qute »

Brichs wrote: Jeg bruger personligt paypal, når jeg handler med dem. Det er nemmere, når man ikke lige er ved sin netbank.
Desværre ved jeg hvor godt paypal virker :D
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3956
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 138 times
Been thanked: 130 times

Re: WEB butikker i UK

Post by Andrea »

qute wrote: Desværre ved jeg hvor godt paypal virker :D
PayPal virker fint og er en glimrende måde at betale på, hvis ikke hjemmesiden tager betalingskort.
Det er sikkert bare dine forbindelser til mafiaen, som PayPal stejler over ;)
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: WEB butikker i UK

Post by Brichs »

qute wrote:
Brichs wrote: Jeg bruger personligt paypal, når jeg handler med dem. Det er nemmere, når man ikke lige er ved sin netbank.
Desværre ved jeg hvor godt paypal virker :D
Jeg har aldrig haft problemer med PayPal... nogensinde. Bruger det mindst 2 gange om måneden. hvad har du haft af problemer?
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: WEB butikker i UK

Post by qute »

Brichs wrote:
qute wrote:
Brichs wrote: Jeg bruger personligt paypal, når jeg handler med dem. Det er nemmere, når man ikke lige er ved sin netbank.
Desværre ved jeg hvor godt paypal virker :D
Jeg har aldrig haft problemer med PayPal... nogensinde. Bruger det mindst 2 gange om måneden. hvad har du haft af problemer?
For det første kan jeg ikke verify mit kort.
Så kunne jeg ikke overføre penge til en gut i usa. Min ven som er premium super medlem kunne også kun overføre noget ala $10.
Heldigvis var Andrea en skat og hjalp mig der.

Jeg synes bare det er så meget nemmere at betale med visa.
Image
Post Reply