Forhandlerliste

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Forhandlerliste

Post by Larsine »

Og til syneladender er:
Hack'n'Slash - - ?. Bankoverførsel/Image.

Blevet overtaget af:
Kelz0r (især CCG og figurspil) - ?. Bankoverførsel/Image.
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Tak for det - jeg har opdateret listen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Mik »

Det er vist på tide et få bookdepository.com fra Guernsey på listen:
VISA PAYPAL - gratis levering til Danmark
De sælger spil fra Fantasy Flight Games og US Games

Formetlig med en advarsel om at man kan risikere at skulle betale moms.
Jeg havde dog ingen problemer.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Har opdateret med Ludum.dk og The Book Depository.

Mik, hvem bruger The Book Depository til levering? Og er der skrevet værdi uden på pakken med store fede typer? Der er den slags, tolderne plejer at elske ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Foppwin »

Gunness wrote:Har opdateret med Ludum.dk og The Book Depository.

Mik, hvem bruger The Book Depository til levering? Og er der skrevet værdi uden på pakken med store fede typer? Der er den slags, tolderne plejer at elske ;)
Det er fra england ligesom Aphrohead
Danny

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

:?: Det indlæg forstod jeg ikke? Sender de fra selve England eller hvad mener du?
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Foppwin »

Gunness wrote::?: Det indlæg forstod jeg ikke? Sender de fra selve England eller hvad mener du?
Ja, de sender fra England, så der er betalt moms/told.
Danny

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Mik »

Hvilket jo nok er forklaring på at de igen sender til DK.

Hvad der stod på pakken kan jeg ikke svare på, da jeg modtager for mange pakker til at jeg gemmer indpakningen :wink:
Men pakken blev leveret af PostDK.
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Mik wrote:Hvad der stod på pakken kan jeg ikke svare på, da jeg modtager for mange pakker til at jeg gemmer indpakningen :wink:
Klart :) Men der er nogle film-forhandlere, jeg går i en stor bue udenom, da de skriver prisen på pakken med gigantiske typer, og jeg ser ingen grund til at udfordre skæbnen. Så dem har jeg bare skrevet mig bag øret og derefter kasseret indpakningen ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Mik »

Mig generer det ikke. Jeg betaler nemlig gerne de faktiske omkostninger.
Image
User avatar
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 677
Joined: Sun Aug 09, 2009 2:59 pm
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Location: Ølstykke
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Foppwin »

Grunden til at Bookdiposity ikke sendte til Danmark er en regel i de danske momsregler, der gør at udenlandske firmaer med en omsætning over 270tkr. skal momsregistreres i DK og opkræve dansk moms. Så de har sikkert fundet en løsning på dette.
Danny

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Mik »

Green Knight Games (England) bruger UPS.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Forhandlerliste

Post by Sir William »

Ved ikke om denne forretning kunne have interesse

http://www.spil-aps.dk/1010/salg/braet-og-bordspil

Kendte egentlig ikke til den før jeg faldt over den i forbindelse med at finde kælke.

Deres spil er primært "træspil" så som GO, Jakkolo og Marrakech, men de forhandler også glidemiddel til træoverflader for dem af jer der kan bruge sådan noget.
User avatar
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 434
Joined: Tue Apr 08, 2008 1:49 pm
Location: Nørrebro
Been thanked: 1 time

Re: Forhandlerliste

Post by jondifool »

Sir William wrote:Ved ikke om denne forretning kunne have interesse

http://www.spil-aps.dk/1010/salg/braet-og-bordspil

Kendte egentlig ikke til den før jeg faldt over den i forbindelse med at finde kælke.

Deres spil er primært "træspil" så som GO, Jakkolo og Marrakech, men de forhandler også glidemiddel til træoverflader for dem af jer der kan bruge sådan noget.
Jeg har været derude og det er et fint sted til billiard udstyr, poker og værtshus og fritidshjems gøjl. Ok prisniveu, og hvis man vil se et udvalg af alt det så er det et besøg værd.
Image
Cassius
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 68
Joined: Sun May 13, 2012 8:44 pm
Location: Århus

Re: Forhandlerliste

Post by Cassius »

Coolshop sælger også brætspil. Udvalget er ikke det største og umiddelbart er prisniveauet det samme man ser flere andre steder. Men det kan stadig være at man kan finde noget spændende.

https://www.coolshop.dk/catalog/board_g ... &counter=t
Post Reply