Forhandlerliste

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

http://www.dragonslair.dk/ ser ud til at have et udvalg, der berettiger til en plads på listen. :)
frouvne, administrator

Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Forhandlerliste

Post by Oseali »

Vil godt nominere boardgameguru.co.uk til listen

Det er Paul Lister som har siden, han husere også inde på BGG under brugernavnet scorp222 eller noget i den stil.

Den sidste (ok lidt store ordre) gav gratis fragt hjem, da der var 6% rabat på alle spil når man kom over 150£.

Derudover så er Paul ekstremt flink, så jeg skrev lidt frem og tilbage med ham, da jeg ombestemte mig fra Imperial 2030 til Rise of Empires, og spurgte til 2 De Mayo som han havde udsolgt, men gerne ville sælge en "brugt" kopi af til 10£.

Så fik fat i hans liste over brugte/skadede spil, og endte med at får Where there is Discord og warriors of god med til spot priser.

Så helt klar en anbefaling til hans butik.. nu skal spillene bare ankomme, så man kan vurdere hvordan det er pakket osv.
Image
User avatar
Johan
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 62
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:46 pm

Re: Forhandlerliste

Post by Johan »

Frouvne wrote:http://www.dragonslair.dk/ ser ud til at have et udvalg, der berettiger til en plads på listen. :)
Drangons Lair i Aalborg har et bord hvor der står nogle få spil som de giver 50% på, blandt titlerne er Ra (175kr.), Shogun (325 kr.) og Tribune (250 kr.).
rodeo
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 28
Joined: Mon Apr 14, 2008 4:08 pm
Location: København Ø

Re: Forhandlerliste

Post by rodeo »

Ved ikke om det hører til i denne tråd, men hvis man befinder sig i Berlin, kan jeg anbefale http://www.spielbrett-berlin.de/, som fysisk butik!

Butikken ligger lige ved Südstern st. og har et bredt udvalg af brætspil på hylderne.

Priserne kan naturligvis ikke konkurrere helt med de tyske internetforhandlere, men til gengæld kan man så læne sig tilbage i metroen med spillet i hånden :-)
User avatar
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1126
Joined: Mon Jun 16, 2008 1:47 pm

Re: Forhandlerliste

Post by Brichs »

Det er en fantastisk spilbutik, jeg kun kan tilslutte mig enhver anbefaling af. Bedste ting vi faldt over i Berlin!
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Forhandlerliste

Post by Sir William »

Nogen der kender følgende forhandler?

http://www.gamesfortheworld.co.uk

Har nu skrevet lidt sammen med ejeren, virker meget positiv og svarer ufatteligt hurtigt på mine spørgsmål. Så indtil videre rigtig god service.
User avatar
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 946
Joined: Fri Dec 26, 2008 10:50 pm
Favoritspil: Ark Nova
Location: Ebeltoft
Has thanked: 227 times
Been thanked: 104 times

Re: Forhandlerliste

Post by Taibi »

Sir William wrote:Nogen der kender følgende forhandler?

http://www.gamesfortheworld.co.uk

Har nu skrevet lidt sammen med ejeren, virker meget positiv og svarer ufatteligt hurtigt på mine spørgsmål. Så indtil videre rigtig god service.
Som nævnt i anden tråd fik jeg det i julegave. Jeg ved min kære fader havde en god korrespondance med Shaun. Hele pakken blev bestilt til mig - og der kom en mail til min far om at hovedspillet var afskibet - at udvidelserne ville følge snart efter - så han skulle ikke blive nervøs når den første kom op!

Forsvarligt pakket, god kommunikation, fuldt ud tilfreds. :)
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
User avatar
kwo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Fri Jan 09, 2009 11:44 am
Favoritspil: Civilization, El Grande, Incognito, Mississippi Queen, Carcassonne, Trivial Pursuit Globetrotter
Location: København NV

Re: Forhandlerliste

Post by kwo »

Gunness wrote: Er der nogen, der har overblik over, hvornår de forskellige transportfirmaer leverer (fx. 8-17, 8-16) og om de er villige til at ændre leveringsadresse? Så kan jeg tilføje informationen til oversigten. Personligt vil jeg fx. gerne undgå at blive jaget til Høje Taastrup (hos GLS).
GLS tilbyder at komme én ekstra gang med pakken, men kan kun angive tidspunktet som 8-16 (=man må tage en hel fridag). Da jeg spurgte om ikke de bare kunne aflevere på posthuset var svaret at PostDK ikke ville tage imod deres pakker.

Desuden følger chaufførerne ikke altid de instrukser de får fra firmaet. Jeg havde gjort opmærksom på at min dørtelefon ikke virker, og han skulle ringe på mobilen. Dette havde firmaet noteret på pakken, men chaufføren undlod at gøre dette. Han var på en eller anden måde kommet ind i opgangen og havde bare stillet pakken ovenpå det fælles dueslag nede i stuen. Heldigvis stod den der stadig da jeg var nede og kigge senere, men den kunne jo lige så godt være forsvundet i mellemtiden.

Så med mindre man jævnligt har ærinde i Høje Tåstrup kan GLS kun frarådes. ;)
Kenneth

Sidst spillet:
Image

BGG: kwokwo
User avatar
kwo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 78
Joined: Fri Jan 09, 2009 11:44 am
Favoritspil: Civilization, El Grande, Incognito, Mississippi Queen, Carcassonne, Trivial Pursuit Globetrotter
Location: København NV

Re: Forhandlerliste

Post by kwo »

djinn ser ud til at være lukket. Linket virker i hvert fald ikke.
Kenneth

Sidst spillet:
Image

BGG: kwokwo
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

kwo wrote:djinn ser ud til at være lukket. Linket virker i hvert fald ikke.
Det kunne godt se sådan ud. Der dukker øjensynligt hele tiden nye forretninger op, så det er ikke mærkeligt, hvis andre kaster håndklædet i ringen. I dag stødte jeg for første gang på www.boardgames-store.dk, der ser ud til at satse på de sikre titler fra FFG og lignende.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Jeg får opdateret listen så hurtigt som muligt.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

Fysiske butikker med respekt for sig selv har naturligvis en hjemmeside i dag. Her et eksempel fra Holbæk, der faktisk har en række OK spil:

http://hacknslash.dk
frouvne, administrator

Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5110
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 486 times
Been thanked: 523 times

Re: Forhandlerliste

Post by Gunness »

Hack'n'Slash ejes af Kelz0r, men derfor kan den jo godt komme på alligevel.
Games For the World sælger så vidt jeg kan se kun The World Cup Card Game, så dem har jeg ikke inkluderet.

Derudover er listen opdateret jf. jeres indlæg.

Vi kan dog overveje, om listen bør bygges op på en anden måde. Som Allan pointerer, kommer der hele tiden nye onlinebutikker til. Hvis vi skal inkludere alle forhandlere, ender listen med at blive så lang, at den ikke er særlig anvendelig.
Vi kunne selvfølgelig gå over til kun at fremhæve nogle forhandlere med særligt stort udvalg eller gode priser. Vi er jo ikke forpligtiget til at medtage alt og alle, der sælger spil. Men det er selvfølgelig ærgerligt at måtte udelade nogen.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal, Sleeping Gods 2
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 626 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Frouvne »

Jeg er enig i, at en eller anden form for sortering kunne være en god idé. Det kunne også være, at man skulle overveje, at plotte fysiske forretninger og spilleklubber som KBK og Consim ind på det Google Map vi har, hvor man kan finde ud af hvor vi brætspillere privat holder til, som man kan finde i tråden: Leder du efter spillevenner?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Forhandlerliste

Post by Helle »

kbk er allerede logget ind der - men forretninger kunne måske være en god idé også ....
Post Reply