Re: Forhandlerliste
Posted: Wed Sep 30, 2009 11:52 am
Stony har jo lavet noget med Google maps til at placere forummets medlemmer. Det kunne være en mulighed.
Men så skal du huske momsen .... som Postdanmark tager sig af - og ellers skal du selv angive den ....Sir William wrote:Play.com er begyndt at forhandle brætspil. I første omgang de mere familieorienteret, men det kan jo være det ændres.
Har tidligere handlet hos dem - spil og film - og forsendelsen har altid været gratis.
De ligger på Jersey og betragtes derfor som 3. land, men med en toldtarif på 0% kunne det vel være attraktivt at følge med i deres fremtidige udvalg.
Jeg hørte på et tidspunkt, at man skulle regne med, at ca. 10% af pakkerne blev snuppet. Denne rate passer meget godt med mine egne erfaringer med Play.com. Da Play.com pakker og sender alle varer individuelt øger det frekvensen hvormed man vil støde ind i dette problem.Gunness wrote:Chancen for at blive knaldet i tolden med Play-forsendelser er til at overskue [...]
Det kommer godt nok an på hvad man definere som "overskue".Gunness wrote:Chancen for at blive knaldet i tolden med Play-forsendelser er til at overskue, så længe der er tale om små pakker. Men i brætspilstørrelse kan man nok lige så godt stille sig op med de 155/160 kr. til Post Danmark + moms
Og de er ganske billige.Frouvne wrote:http://spilcompagniet.dk er jeg ikke stødt på før - men de har faktisk en række gode spil!
Samme tanke har jeg haft. F.eks. glæder det mig rigtig meget, at der aldrig er noget bøvl med Fantasy Flight Games, når de skal sende mig plastik-figurer til deres spil; de skriver straks retur og sender prompte. Men hvorfor i alverden skal jeg igennem den procedure 3 ud af 4 gange, jeg køber et af deres spil? Som udgangspunkt går jeg altid ud fra, at jeg ikke kan komme til at spille deres spil før ca. en uge efter jeg har fået spillet, da jeg lige skal have de manglende brikker frem. Og det er vel ikke noget, man skal høste ros for!Mik wrote:Det er altid rart at høre om de firmaer som er gode til at rette deres fejl.
Kun sørgeligt at vi aldrig hører om ros til firmaer som IKKE laver fejl...
Du er godt nok uheldig - jeg har kun haft brug for at kontakte dem én gang, og vi har trods alt en del FFG-spilFrouvne wrote: Samme tanke har jeg haft. F.eks. glæder det mig rigtig meget, at der aldrig er noget bøvl med Fantasy Flight Games, når de skal sende mig plastik-figurer til deres spil; de skriver straks retur og sender prompte. Men hvorfor i alverden skal jeg igennem den procedure 3 ud af 4 gange, jeg køber et af deres spil? Som udgangspunkt går jeg altid ud fra, at jeg ikke kan komme til at spille deres spil før ca. en uge efter jeg har fået spillet, da jeg lige skal have de manglende brikker frem. Og det er vel ikke noget, man skal høste ros for!
Måske er jeg meget, meget uheldig. Som du jo nok kan forstå af ovenstående, har jeg FFG mistænkt for at sløse med kvalitetskontrollerne. Men det kan selvfølgelig være førstnævnte, der er tilfældet.Andrea wrote:Du er godt nok uheldig - jeg har kun haft brug for at kontakte dem én gang, og vi har trods alt en del FFG-spilFrouvne wrote: Samme tanke har jeg haft. F.eks. glæder det mig rigtig meget, at der aldrig er noget bøvl med Fantasy Flight Games, når de skal sende mig plastik-figurer til deres spil; de skriver straks retur og sender prompte. Men hvorfor i alverden skal jeg igennem den procedure 3 ud af 4 gange, jeg køber et af deres spil? Som udgangspunkt går jeg altid ud fra, at jeg ikke kan komme til at spille deres spil før ca. en uge efter jeg har fået spillet, da jeg lige skal have de manglende brikker frem. Og det er vel ikke noget, man skal høste ros for!