Boardgamer Julebingo

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Sir William »

Mangler kun et nummer for at have bingo og så............ 8) Desværre plejer der at blive råbt bingo umiddelbart på dette tidspunkt :oops:

Håber jeg i morgen kan skrive Bingo herinde med store bogstaver, bare for at vise at jeg har vundet :twisted:

Nå ja, I har jo ikke spillet mod mig live. Er en rigtig god taber og en rigtig dårlig vinder, har nemlig verdens mest onde latter når jeg vinder :twisted: :twisted:

Udviklet over en længere periode med spillet Matador (Monopoly), faktisk så gennemført at den næsten med garanti ender op med et hosteanfald. Derfor bliver den også kun brugt ved særlige lejligheder og det her vil være en ganske særlig lejlighed *muhahahaaaaa**host**host**host* 8)
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Larsine »

Det kan godt være at Sir William kun mangler et enkelt tal for at få en række, men nu er jeg oppe på at kunne vinde på 6 forskellige rækker.

Det er dog stadig ret teoretisk, og på de 5 af rækkerne kræver det at Tobias trække 3 af min tal på en gang.

Lars
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Belgarath »

Jeg mangler også kun et nummer nu for at få en række. Så nu skal det rigtige nummer bare komme :D

Har yderligere 5 rækker hvor der er meget teoretiske chancer for at vinde...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Frouvne »

Belgarath wrote:Jeg mangler også kun et nummer nu for at få en række. Så nu skal det rigtige nummer bare komme :D

Har yderligere 5 rækker hvor der er meget teoretiske chancer for at vinde...
Sådan er status også her...

Man kan vel sende Tobias en mail og øve lidt indflydesel på "tilfældighederne"! :twisted:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Frouvne »

Hvordan registrerer I i øvrigt dette spil under spillede spil på BGG? Registrerer I det én gang, når spillet er slut/påbegyndt, dagligt når der bliver trukket numre eller én gang pr. tal, der bliver trukket? :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Larsine »

Jeg registrere kun F2F spil, så hverken dette eller mine mange spil på yourturnmyturn.com, bsw eller andre steder på nettet registreres på BGG.

Lars
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Helle »

Er der slet ingen, der har fået bingo endnu?
Det er faktisk sådan, at mine plader har været meget meget håbløse, men nu hvor I andre tilsyneladende ikke rykker jer det mindste, så begynder jeg faktisk at være i nærheden af også at kunne få en række ...

På den måde er Bingo virkelig et besynderligt spil ...
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Sir William »

Ja, og dagens numre var ikke en gang i nærheden af mit manglende nummer. Den eneste trøst var, at jeg nu kom tættere på 2 rækker i stedet :lol:
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Mikkel »

UPS!

Tror sgu den er hjemme med en række :D
Men jeg må hellere lade overdommen komme ned fra sin plads og tjekke min plade :wink:

God dag!
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 503 times
Been thanked: 555 times

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Gunness »

Jeg tror jeg vil nøjes med at glæde mig over, at pengene går til hospitalsklovnene. Jeg håber fand'me, de er morsomme :D
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Tobias »

Da overdommeren er meget tæt på en flaske snaps, sneøl, en buffet og en kopimaskine bliver det nok først i morgen, at jeg kontrollere.
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Helle »

Tobias wrote:Da overdommeren er meget tæt på en flaske snaps, sneøl, en buffet og en kopimaskine bliver det nok først i morgen, at jeg kontrollere.
Jeg undrer mig en liiiiiiiille smule over, hvad i alverden du laver tæt på en kopimaskine .... tænk, jeg ville have troet, at du med den kombination forud ville have valgt noget andet ... men sådan er vi jo så forskellige ...
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Mikkel »

Tobias wrote:Da overdommeren er meget tæt på en flaske snaps, sneøl, en buffet og en kopimaskine bliver det nok først i morgen, at jeg kontrollere.
I morgen?? I morgen, siger du??

Nu er det første gang jeg har chancen for at vinde noget, siden jeg som barn var i en tombola hvor der var gevinst-chance HVER gang. Og så holder du mig hen så længe?? Det bliver den længste fredag i mit liv - nå, men så må jeg jo bare grave mig ned i reglerne til "1960: The Making of the President" (og en flaske rødvin) så går tiden da med det!

*hmpf!*


:wink:

God weekend og god fornøjelse med kopimaskinen! :)
Image
Henrik Madsen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 104
Joined: Tue Jan 13, 2009 10:00 am
Location: Mårslet

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Henrik Madsen »

maxell wrote:UPS!

Tror sgu den er hjemme med en række :D
Men jeg må hellere lade overdommen komme ned fra sin plads og tjekke min plade :wink:

God dag!
Tillykke! Men det bekræfter vist bare at der er noget galt med mine plader og jeg har endnu købt alle udvidelserne. ;-)

Jeg vil sige at jeg er ret skuffet over udvidelserne. De tilføjer ikke rigtigt noget nyt til det originale spil og alle 3 udvidelser minder faktisk meget om hinanden. Jeg havde i det mindste håbet på en bedre kvalitet af brættet. Men det er stadig den samme tynde design, der minder om an ganske almindelig printning.
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Frouvne »

maxell wrote:UPS!

Tror sgu den er hjemme med en række :D
Men jeg må hellere lade overdommen komme ned fra sin plads og tjekke min plade :wink:

God dag!
ØV!!! ... øh, jeg mener naturligvis: "Til lykke!" :oops:
frouvne, administrator

Image
Post Reply