Boardgamer Julebingo

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Helle »

Jens_Hoppe wrote:Jeg tror mine plader er defekte på en eller anden måde... :? 8) Selv om jeg har et par steder hvor jeg teoretisk set kan få to rækker nu (hvis bare de tre rigtige tal blev trukket!) har jeg stadig min første række til gode. Vil det overhovedet blive jul i den lille Frederiksberg-lejlighed? ;)
Sådan er det også hos mig .... men Jens, du skal huske, at man ikke både kan have held i spil og kærlighed, så det bliver måske NETOP jul i den lille Frederiksberg lejlighed!
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Belgarath »

Helle wrote:
Belgarath wrote:Yes det var en god bingo dag idag :D Nu fik jeg faktisk min række og hvad mere er så mangler jeg kun et tal for at have to rækker og 3 tal for at have pladen fuld :P
Det lyder simpelthen for stygt....
Nu har jeg desværre pralet med det og så ved jeg jo godt hvordan det går. De næste 5 dage kan jeg jo så sidde uden der overhovedet kommer et tal i nærheden af det jeg mangler :)
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Helle »

Belgarath wrote:
Helle wrote:
Belgarath wrote:Yes det var en god bingo dag idag :D Nu fik jeg faktisk min række og hvad mere er så mangler jeg kun et tal for at have to rækker og 3 tal for at have pladen fuld :P
Det lyder simpelthen for stygt....
Nu har jeg desværre pralet med det og så ved jeg jo godt hvordan det går. De næste 5 dage kan jeg jo så sidde uden der overhovedet kommer et tal i nærheden af det jeg mangler :)
Ja,det lyder bedre, for vi mangler da i hvert fald både war of the ring og stronghold på vores hylder :wink:
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Sir William »

Hmmm, mangler stadig det nummer som jeg manglede for en uge siden for at få en række. Det positive er så, at jeg har fået en masse numre afkrydset på samme plade. Så jeg mangler "kun" 4 tal for en plade og 2 for 2 rækker.

De 3 andre plader skal komme med noget af en slutspurt, hvis de skal gøre sig gældende.

Man jinx´er sig selv, hvis man skriver hvilken tal man meget gerne vil have udtrukket?
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Larsine »

På nuværende tidspunkt tror jeg min bedste chance ligger i at vinde lodtrækningen d. 20 :D

Lars
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Sir William »

Larsine wrote:På nuværende tidspunkt tror jeg min bedste chance ligger i at vinde lodtrækningen d. 20 :D

Lars
Som vel kun bliver til nogt, hvis der er præmier til overs.
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Larsine »

Sir William wrote:Som vel kun bliver til nogt, hvis der er præmier til overs.
Ja, men min chance for at få 2 rækker eller pladen fuld er alligevel forvindende lille, med mindre der sker mirakler, og nu er det jo snart jul, så man kan aldrig vide.

Lars
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Tobias »

mindre der sker mirakler
Kig ud af vinduet. Det er da et mirakel i sig selv.
Tror at det er første gang min datter ser sne, som bliver liggende :D

...og ja-ja, jeg skal nok trække nogle fantastiske numre i morgen.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Sir William »

Tobias wrote:
mindre der sker mirakler
Kig ud af vinduet. Det er da et mirakel i sig selv.
Tror at det er første gang min datter ser sne, som bliver liggende :D

...og ja-ja, jeg skal nok trække nogle fantastiske numre i morgen.
Hvis ikke din datter er under 1 år, så kan det da ikke være første gang. Byggede da verdens største og flotteste snemand sidste år, og jeg bor ikke så langt fra Lynge.

Du må meget gerne trække tallet ............ jeg tænker på, da jeg skrev de prikker i morgen. Skal nok skrive om du tydede mine tanker korrekt i morgen så.
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Belgarath »

Tobias wrote:
mindre der sker mirakler
Kig ud af vinduet. Det er da et mirakel i sig selv.
Tror at det er første gang min datter ser sne, som bliver liggende :D

...og ja-ja, jeg skal nok trække nogle fantastiske numre i morgen.
Bare et enkelt fantastisk nummer vil være super :P
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Tobias »

Intet kører normalt i dag. Inklusiv lotto tal.
De bliver først udtrukket klokken 1600 i dag.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Larsine »

Ja det er utroligt hvad lidt sne kan gøre. Jeg sidder også hjemme foran min PC i stedt for at sidde på arbejde foran min PC. Det bedste ved det er, at vores te smager bedre en den på arbejde :)

Lars
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Sir William »

Stred mig ellers på arbejde for at se om jeg havde vundet i bingo :? Havde nemlig glemt mine plader herinde i går :oops: Nå, så må jeg håbe at der kommer nogle gode tal her kl. 16.

Havde en super aften i går med alt den sne. Først en sneboldskamp med naboen, så varm kakao og brætspil, hvorefter vi afsluttede aften med en sneboldkamp mere.

Ingen af sneboldskampene var planlagte, desmere hyggeligt bliver det.
User avatar
Mikkel
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 891
Joined: Tue Apr 17, 2007 3:51 pm
Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
Location: Græsted
Has thanked: 4 times
Been thanked: 23 times

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Mikkel »

Sir William wrote: ...Ingen af sneboldskampene var planlagte, desmere hyggeligt bliver det.
Og desmere ondt kan en kastet ikke-planlagt snebold gøre...SURPRISE, nabo! :twisted:

"Sener' blir' det kl. seksten, nu der ikke længe tiiiiiiil...hvad skal jeg dog finde pååååå? Jeg kan dobbelt-tjekke mine bingo tal!
Hvad skal jeg dog finde påååååå?..."

:D
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Boardgamer Julebingo

Post by Helle »

Jeg ville synes, at det var rigtigt sjovt, hvis min nisse bestak Tobias til at trække de rigtige numre liiiiiige efter, at han havde overtalt Tobias til at udskifte præmien med eksempelvis ..... øh .... Dominon Deadside eller andet jeg bestemt står og mangler ...

Spørgsmålet er bare, hvad skal der til for at Tobias kan bestikkes ... kan Allan overtales til at udlevere mine manglende numre ... og hvem skal dog indpode denne fantastiske idé i nissens bevidsthed .... suk, der er mange spændende spørgsmål at arbejde med her frem mod den 20.
Post Reply