Innovation

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Innovation

Post by qute »

Hejsa

Hvor køber man spillet? Synes det er vildt sjovt, men kan ikke rigtig finde det i EU.

Nogle råd?
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Innovation

Post by larkin »

... Sipllet bliver vist ikke frigivet i europa før næste år ... Jeg ved faktisk ikke engang, om det kan købes i de amerikanske butikker endnu. MEN man kan bestille det fra udgiverens egen hjemmeside. Så skal du bare krydse fingre for ikke at blive snuppet i tolden. Jeg mener, at jeg betalte 45 dollars for mit eksemplar inkl. alt, og spillet kom med posten omkring en uge senere i en lille undseelig pakke.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Innovation

Post by Frouvne »

larkin wrote:... Sipllet bliver vist ikke frigivet i europa før næste år ... Jeg ved faktisk ikke engang, om det kan købes i de amerikanske butikker endnu. MEN man kan bestille det fra udgiverens egen hjemmeside. Så skal du bare krydse fingre for ikke at blive snuppet i tolden. Jeg mener, at jeg betalte 45 dollars for mit eksemplar inkl. alt, og spillet kom med posten omkring en uge senere i en lille undseelig pakke.
Jeg bestilte det også på den måde - for mig tog det dog i nærheden af to måneder, før jeg langt om længe havde spillet. :(

Spillet kan p.t. fås hos Funagain Games:

http://www.funagain.com/control/product ... _id=022765
frouvne, administrator

Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Innovation

Post by larkin »

Frouvne wrote:
larkin wrote:... Sipllet bliver vist ikke frigivet i europa før næste år ... Jeg ved faktisk ikke engang, om det kan købes i de amerikanske butikker endnu. MEN man kan bestille det fra udgiverens egen hjemmeside. Så skal du bare krydse fingre for ikke at blive snuppet i tolden. Jeg mener, at jeg betalte 45 dollars for mit eksemplar inkl. alt, og spillet kom med posten omkring en uge senere i en lille undseelig pakke.
Jeg bestilte det også på den måde - for mig tog det dog i nærheden af to måneder, før jeg langt om længe havde spillet. :(

Spillet kan p.t. fås hos Funagain Games:

http://www.funagain.com/control/product ... _id=022765
...af ren nysgerrigskab, må jeg spørge om der evt var tale om en preorder???? :shock:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Innovation

Post by Frouvne »

larkin wrote:
Frouvne wrote:
larkin wrote:... Sipllet bliver vist ikke frigivet i europa før næste år ... Jeg ved faktisk ikke engang, om det kan købes i de amerikanske butikker endnu. MEN man kan bestille det fra udgiverens egen hjemmeside. Så skal du bare krydse fingre for ikke at blive snuppet i tolden. Jeg mener, at jeg betalte 45 dollars for mit eksemplar inkl. alt, og spillet kom med posten omkring en uge senere i en lille undseelig pakke.
Jeg bestilte det også på den måde - for mig tog det dog i nærheden af to måneder, før jeg langt om længe havde spillet. :(

Spillet kan p.t. fås hos Funagain Games:

http://www.funagain.com/control/product ... _id=022765
...af ren nysgerrigskab, må jeg spørge om der evt var tale om en preorder???? :shock:
Nej. Jeg tror blot, der var en række ting, der gik galt. Da jeg kontaktede dem en måned efter ordren var afgivet og jeg ikke havde fået nogen form for konfirmation på at den var modtaget endsige at varen var sendt, sagde de, at de havde været afsted til en eller anden Con, der havde forsinket processen. Den var dog afsendt. Nogle uger senere skrev jeg igen, da jeg stadig ikke havde set noget til spillet. Da sagde de, at de ville sende et nyt eksemplar. De virkede dog ikke særlig overbevisende i deres kommunikation, så jeg er ikke sikker på, at jeg vil handle direkte med dem en anden gang. Egentlig vil jeg helst handle direkte med udgiveren, da det giver dem flere penge at arbejde med, men jeg fik fornemmelsen af, at der måske ingenting var sket i sagen før jeg skrev anden gang. Under alle omstændigheder havde det som et minimum været rart med en bekræftelsesmail, da ordren var modtaget. En mail ved afsendelse af ordren er også en rar ting, men er det lagervare, hvilket man i nævnte tilfælde må forvente, er det næppe nødvendigt, da jeg så ville gå ud fra, at de hurtigst muligt sendte varen.
frouvne, administrator

Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Innovation

Post by larkin »

Helt enig..... jeg blev heller ikke ligefrem slået bagover af deres professionalisme - Fik hverken konfirmation eller besked om afsnedt ordre. I det mindste fik de pakken frem ret hurtigt.
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Innovation

Post by qute »

Jeg kan desværre ikke vente til næste år af 2 grunde:
1. Jeg vil have spillet NU! :D
2. Skal bruge det til julegave :P
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Innovation

Post by Frouvne »

qute wrote:Jeg kan desværre ikke vente til næste år af 2 grunde:
1. Jeg vil have spillet NU! :D
2. Skal bruge det til julegave :P
Jeg ville da også vælge at rekvirere spillet direkte fra producenten, hvis jeg var dig. Der er en god sandsynlighed for at min fornemmelse er helt forkert og at producenten i virkeligheden var super-flink og blot sendte mig endnu et spil, da det første af uransagelige årsager ikke nåede frem.
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Innovation

Post by qute »

Så er spillene bestilt.

Uhhh, glæder mig :D
Image
Post Reply