Kings of Air and Steam - samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Legius »

Er der nogen der er interesseret i at foretage et samkøb af Kings of Air and Steam, mere info her: http://www.kickstarter.com/projects/mic ... d-board-ga
Hvis vi kan samle 6 til dette så vil man kunne få spillet til 225.- med fragt og told, givet at man benytter shopUSA.
Ved ikke hvor stor interessen er for dette, da Tasty Minstrel Games jo var noget lang tid om at få deres eminent domain på gaden og der er jo ingen garanti for at de gør det hurtigere denne gang.
Image
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by pytman »

Legius wrote:Er der nogen der er interesseret i at foretage et samkøb af Kings of Air and Steam, mere info her: http://www.kickstarter.com/projects/mic ... d-board-ga
Hvis vi kan samle 6 til dette så vil man kunne få spillet til 225.- med fragt og told, givet at man benytter shopUSA.
Ved ikke hvor stor interessen er for dette, da Tasty Minstrel Games jo var noget lang tid om at få deres eminent domain på gaden og der er jo ingen garanti for at de gør det hurtigere denne gang.
Skal lige have kigget lidt mere på spillet, men so far med det lille hurtige kig jeg lige har fået vil jeg nok meget gerne være med..
Image
MonkeyHorse
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Tue Nov 08, 2011 11:07 am
Location: Lyngby

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by MonkeyHorse »

Spillet ser lovende ud, og prisen er som sagt rigtig fornuftig hvis man bestiller 6 sammen. Jeg kunne sagtens være interesseret, men vil gerne se lidt mere artwork osv. før jeg bestemmer mig.
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by akwlinka »

Legius wrote:Er der nogen der er interesseret i at foretage et samkøb af Kings of Air and Steam, mere info her: http://www.kickstarter.com/projects/mic ... d-board-ga
Hvis vi kan samle 6 til dette så vil man kunne få spillet til 225.- med fragt og told, givet at man benytter shopUSA.
Ved ikke hvor stor interessen er for dette, da Tasty Minstrel Games jo var noget lang tid om at få deres eminent domain på gaden og der er jo ingen garanti for at de gør det hurtigere denne gang.
Jeg er interesseret
Image
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by IvanHo »

Er der nogen der har bestilt? Så lige UndeadVikings anmeldelse og fik lyst at købe. Kan jeg nå at få en udgave et sted?
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Legius »

tja vi er ikke 6 endnu og det bliver kun til noget hvis vi er 6, jeg vil ikke brænde inde med flere spil end jeg skal bruge, men hvis alle der har vist interesse er med på vognen så er vi 5 og mangler derfor kun 1, men jeg vil stadig gerne have en bekræftelse fra pytman og MonkeyHorse, da de kun overvejede. vi skal springe til snart hvis vi vil med på kickstarteren
Image
MonkeyHorse
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Tue Nov 08, 2011 11:07 am
Location: Lyngby

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by MonkeyHorse »

Jeg er helt klart med, spillet ser ganske lovende ud :D

Men ja, vi skal bruge en til, og helst lidt hurtigt. Der er 68 timer tilbage...
User avatar
shh
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Sun Dec 13, 2009 11:56 am
Location: Odder - Østjylland - Danmark

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by shh »

Hey guys.

Jeg er med på vognen.

/Shh
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by akwlinka »

Med interesse mener jeg, at jeg aftager et stk.
Bare lige for at gøre det klart.
Image
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by pytman »

Samme her aftager gerne et stk hvis vi kan finde 6 stykker :P
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Sir William »

Hvordan fungerer det egentlig?

Altså vi betaler 225 kr. nu eller først når spillet er klar? Hvem organiserer forsendelsen fra USA og så fremdeles?

Er fristet, men i denne søde juletid er jeg forsigtig med hvor meget jeg køber da jeg ikke bliver populær hvis jeg pludselig ikke giver dem julegaver :P
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by IvanHo »

Jeg tør godt sætte mig på to eksemplarer. Forstået sådan at hvis vi ikke får fingre i seks mand hænger jeg på to, men hvis vi gør får jeg kun det ene. Med andre ord, lægge ud for to. Så er der også mulighed for at der dukker en mand op efter deadline.

Til gengæld vil jeg ikke stå for bestilling og distribution.

Der er dog kun 64 timer tilbage.
MonkeyHorse
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Tue Nov 08, 2011 11:07 am
Location: Lyngby

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by MonkeyHorse »

Så vidt jeg kan se er vi da nok allerede?
Legius, akwlinka, shh, IvanHo, pytman, og jeg selv. Der er desuden en mulig udskifter i Sir William :P
User avatar
shh
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Sun Dec 13, 2009 11:56 am
Location: Odder - Østjylland - Danmark

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by shh »

Jeg må også indrømme at da jeg sidder midt i alt eksamensræset kan jeg ikke overskue at stå for bestilling og distribution.

Men er helt klar på at deltage i fælles bestillingen!

/Shh
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by pytman »

Vil som sådan gerne stå for det, men da jeg bor i Næstved og ikke er ejer af andre befordringsmidler end cykel vil udbringningen bliver ret begrænset og ved ikke om alle er klar på at betale endnu en omgang porto, eller kommer forbi det sydsjællandske for at hente det?
Image
Post Reply