Kings of Air and Steam - samkøb

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by IvanHo »

Næsten uanset hvor det er skal jeg betale en ekstra porto. Så mange odenseanere er der jo heller ikke. Jeg betragter det som et hent-selv projekt eller betal porto i Danmark også.
Så kan den der står for bestilling og den slags få portofritagelse i rabat for at rode med det (og tromme penge sammen).

Men jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv.
User avatar
shh
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 64
Joined: Sun Dec 13, 2009 11:56 am
Location: Odder - Østjylland - Danmark

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by shh »

Jeg er enig med IvanHo. Jeg bor selv på sydfyn og har kun cykel så jeg er med på PostDK. Synes også det er fair hvis der er en lille fordel for vedkommende der tager sig af det praktiske.
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Legius »

Det jeg tænkte var følgende.
Jeg laver bestillingen og ligger ud for jer, når spillet så engang kommer aftaler vi nærmere vedr afregning og fragt eller udlevering(jeg kommer dog ikke til Næstved foreløbigt, men en af mine spille buddies er fra Odense så måske kan jeg få et kopi derhen) selv om jeg bor i Nordsjælland så kommer jeg ofte til det københavnske.
Hvis der ikke er nogen der har nogen indsigelser mod dette så bestiller jeg imorgen eftermiddag.
Image
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by IvanHo »

Glimrende. (Og et bud til Odense er slet ikke at kimse af).

/Uffe
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Sir William »

Dejligt at se at min beslutning ikke vil være afgørende for om I støtter eller ej. Har ikke det store behov for at blive nævnt i regelsættet.

Er som regel meget lang tid om at beslutte mig, men kan jo forsøge at snakke med IvanHo, hvis det er ok?
MonkeyHorse
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Tue Nov 08, 2011 11:07 am
Location: Lyngby

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by MonkeyHorse »

Det lyder rigtig godt, Legius. Jeg bor selv i Nordsjælland, så det burde være til at finde ud af.
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by akwlinka »

Legius wrote:Det jeg tænkte var følgende.
Jeg laver bestillingen og ligger ud for jer, når spillet så engang kommer aftaler vi nærmere vedr afregning og fragt eller udlevering(jeg kommer dog ikke til Næstved foreløbigt, men en af mine spille buddies er fra Odense så måske kan jeg få et kopi derhen) selv om jeg bor i Nordsjælland så kommer jeg ofte til det københavnske.
Hvis der ikke er nogen der har nogen indsigelser mod dette så bestiller jeg imorgen eftermiddag.
Ok herfra
Image
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by pytman »

Legius wrote:Det jeg tænkte var følgende.
Jeg laver bestillingen og ligger ud for jer, når spillet så engang kommer aftaler vi nærmere vedr afregning og fragt eller udlevering(jeg kommer dog ikke til Næstved foreløbigt, men en af mine spille buddies er fra Odense så måske kan jeg få et kopi derhen) selv om jeg bor i Nordsjælland så kommer jeg ofte til det københavnske.
Hvis der ikke er nogen der har nogen indsigelser mod dette så bestiller jeg imorgen eftermiddag.
Helt ok her fra.. Er van til porto :P Næstved er ikke folks fortrukne sted at "svinge" forbi :P hehe
Image
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by IvanHo »

Forresten, mit navn (til at oplyse i Kickstarter) er Uffe Thorsen. :)
User avatar
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 328
Joined: Sun Nov 08, 2009 1:47 pm
Location: Næstved

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by pytman »

IvanHo wrote:Forresten, mit navn (til at oplyse i Kickstarter) er Uffe Thorsen. :)
Skal vi hver i sær oplyse navn til købet eller?
Image
IvanHo
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 89
Joined: Wed Dec 16, 2009 2:41 pm
Location: Odense

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by IvanHo »

Man kan få sit navn i regelbogen.
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Sir William »

Jeg vil gerne aftage den 6. udgave, hvis det fortsat er muligt.

Mit navn er: Claus Kjeldsen
User avatar
Legius
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 201
Joined: Fri Apr 16, 2010 11:06 am
Favoritspil: Memoir 44
Location: Nivå

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Legius »

Da vi ser ud til at være de 6 som er krævet(Legius, akwlinka, shh, IvanHo, pytman og MonkeyHorse) er der desværre ikke plads til dig Sir William. jeg har dog endnu ikke fået et endeligt ok fra shh i forhold til indkøbsformen, så hvis jeg ikke får dette eller hvis der er nogen der hopper fra, hvis dette sker så holder jeg pladsen til dig.
Image
User avatar
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1986
Joined: Tue Sep 01, 2009 11:49 am
Location: Skævinge

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by Sir William »

Legius wrote:Da vi ser ud til at være de 6 som er krævet(Legius, akwlinka, shh, IvanHo, pytman og MonkeyHorse) er der desværre ikke plads til dig Sir William. jeg har dog endnu ikke fået et endeligt ok fra shh i forhold til indkøbsformen, så hvis jeg ikke får dette eller hvis der er nogen der hopper fra, hvis dette sker så holder jeg pladsen til dig.
Det er bare helt i orden, kan jo bare en beslutning. Tror Shh var interesseret.
MonkeyHorse
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 25
Joined: Tue Nov 08, 2011 11:07 am
Location: Lyngby

Re: Kings of Air and Steam - samkøb

Post by MonkeyHorse »

I følge Kickstarter-siden kan man få 6 navne i regelbogen ved køb af 6 spil.

Mit navn: Anders Stagsted Bentsen
Post Reply