S: Small world 299 kr. (engelsk)

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Spilgalleriet
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 18
Joined: Thu Sep 01, 2011 10:44 am

S: Small world 299 kr. (engelsk)

Post by Spilgalleriet »

Jeg har fået et engelsk Small world leveret i stedet for et dansk. Så frem for besværet ved at sende det retur, giver jeg jer chancen for at købe det billigt.

299 kr. (399 listepris) + hvad post danmark tager i fragt. kan også hentes i ølstykke eller i albertslund i dagstimerne.


mvh

Danny
Spilgalleriet.dk
Spilgalleriet
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 18
Joined: Thu Sep 01, 2011 10:44 am

Re: S: Small world 299 kr. (engelsk)

Post by Spilgalleriet »

Spillet er i stadig i folie, så der er tale om et nyt spil
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Re: S: Small world 299 kr. (engelsk)

Post by Michael - Gunzone »

Sorry mate, et tip til prisen, så du skal måske en anelse længere ned for at få den solgt.
Spillet fåes i dk til 289,-
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
Spilgalleriet
10+ indlæg
10+ indlæg
Posts: 18
Joined: Thu Sep 01, 2011 10:44 am

Re: S: Small world 299 kr. (engelsk)

Post by Spilgalleriet »

Jeg har ikke tænkt mig at forære det væk. 299 er en fin pris. Jeres 289 er en super fin pris, men hvis det skal have nogen mening at drive en butik, så skal man også tjene på det. Ellers gider man i et par år, og så trækker man sig ud. Hvis alle netbutikker dumper prisen, så taber vi alle på det.

Min butik er drevet af lysten til at sælge fede spil til børn og unge, ikke lysten til at slå market i stykker med billige priser.

Nu er det en fejlleverance, så jeg sender det bare tilbage, og så er der ikke mere i det. :wink:
Michael - Gunzone
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 101
Joined: Fri Jul 09, 2010 11:56 am

Re: S: Small world 299 kr. (engelsk)

Post by Michael - Gunzone »

Kan sagtens følge dig ang. netbutikker.. Men, Gunzone er en 400 m2 stor butik i Århus centrum med 7 ansatte, ikke en net butik. :wink:
Besøg Gunzone.dk og find de bedste priser herinde: http://www.Gunzone.dk

Handler du hos Gunzone.dk er du med til, at kæmpe for bedre priser og større udvalg i brætspil.
Post Reply